گزارش «فردا» از حواشی انتصاب علی‌عسگری

خبر استعفا

کد خبر: 1122576

صبح امروز برخی رسانه‌ها از انصراف علی عسگری از مدیرعاملی صنایع پتروشیمی خلیج فارس نوشتند اما او خیلی زود موضوع را تکذیب کرد.

خبر استعفا

گروه سیاست سایت فردا - علی‌عسگری بعد از دادن جایش در رسانه ملی به جبلی کاملا ساکت بود و بدون حاشیه تا اینکه خبر رسید به عنوان مدیرعامل صنایع پتروشیمی منصوب شده است. اینجا بود که در سیبل انتقادات قرار گرفت و از اصلاح‌طلب گرفته تا اصولگرا در فضای رسانه‌ای و مجازی او را هدف گرفتند. از نداشتن تجربه و تخصص گفته و وی را انتخاباتی نادرست برای این مسئولیت دانستند. 

با وجود این موج از انتقادات، معارفه وی انجام شد و رئیس پیشین رسانه ملی، رسما مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد. این اما پایان ماجرا نبود چون صبح امروز برخی رسانه‌ها خبر از انصراف او دادند. جالب آنکه در متن استعفا به «احترام به افکار عمومی» اشاره شده بود و به نظر می‌رسید که او بعد از علیرضا زاکانی که در واکنش به خواست عمومی حکم انتصاب داماد خود را لغو کرد، به نظرات مطرح شده اهمیت داده و از خیر این جایگاه گذشته است. 

خبر مربوطه اما خیلی زود تکذیب شد.  وی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس ضمن تکذیب این خبر، گفت: کار را با قدرت آغاز و جلسات را از اولین روز کاری شروع کرده‌ایم و برای تحول در این مجموعه اقتصادی برنامه داریم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها