واکنش نماینده مجلس به ضرب الاجل آمریکا برای رسیدن به توافق

کد خبر: 1123717

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با طرح موضوع حاشیه ای ضرب الاجل برای رسیدن به توافق به دنبال امتیاز گیری و تحت فشار گذاشتن طرف ایرانی است

واکنش نماینده مجلس به ضرب الاجل آمریکا برای رسیدن به توافق
شهریار حیدری ، تاکید کرد: آمریکا با طرح موضوع حاشیه ای ضرب الاجل برای رسیدن به توافق به دنبال امتیاز گیری و تحت فشار گذاشتن طرف ایرانی است اما باید از گذشته عبرت بگیرد که هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکند و تحت فشار قرار ندهد.

وی افزود:ما از منافع خود تحت هیچ شرایطی دست بر نمی داریم و اگر انتظاراتی که از توافق داریم حاصل نشود پای یک توافق بد را امضا نمی کنیم، برجام بدون لغو تحریم ها دستاوردی برای ما ندارد و نتیجه آن کاملاً روشن است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس با بیان اینکه آمریکا تحت تأثیر لابی صهیونیستی رفتار می کند گفت: آنها به دنبال امتیازگیری بیشتر در برجام هستند تا بتوانند پاسخگوی لابی صهیونیستی-عربی باشد ضمن اینکه در گذشته هم ضرب الاجل هایی اعلام کرد اما هیچ گاه در روند مذاکرات تاثیری نداشت.

وی تصریح کرد:آمریکا با این رفتار ها جایگاه و اعتبار خود را در عرصه بین المللی تضعیف می کند چرا که این کشوربوده است که همواره اثر منفی بر نظم جهانی داشته و در آستانه توافق با مواضع خود کل برجام را تحت تأثیر قرار داده و در مقابل ما همواره اعلام کردیم به دنبال توافق خوب هستیم.

حیدری در پایان گفت:آمریکا در دچار تزلزل در موضع گیری و تصمیم است از یک سو خود را مشتاق به بازگشت به برجام نشان می دهد و از سوی دیگر در مقابل لغو تحریم ها مقاومت نشان می دهد و برای توافق ضرب الاجل مشخص می کند./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها