دریادار سیاری: آمادگی نیروهای مسلح کشور را از شر توطئه‌های دشمن در امان نگه داشت

کد خبر: 1125473

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اعلام آمادگی و جنگندگی فرزندان انقلاب در نیروهای مسلح باعث شده که کشور از شر توطئه‌های مختلف دشمن در امان بماند.

دریادار سیاری: آمادگی نیروهای مسلح کشور را از شر توطئه‌های دشمن در امان نگه داشت

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین بزرگداشت و تجلیل از وابستگان و پیشکسوتان ستاد ارتش که عصر امروز (چهارشنبه) در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد،گفت: این جلسات و تجلیل از پیشکسوتان سنت نکو و زیبایی است که باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی با اشاره به افتخارات رزمندگان در دفاع مقدس گفت: فصل دفاع مقدس یک مقطع تاریخی مهمی در تاریخ کشور ما است و با وجود اینکه ارتش رژیم بعث عراق و صدام را برای تهاجم به ایران تجهیز کرده بودند و با وجود همه آسیب هایی که به ارتش بعد از پیروزی انقلاب وارد شده بود و رژیم بعث فکر نمی‌کرد مقاومتی دربرابر آن صورت بگیرد، نیروی زمینی توانست جلوی پیشروی ارتش بعث را بگیرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به عملیات کمان ۹۹ و نخستین پاسخ نیروی هوایی ارتش در ساعات آغازین تهاجم ارتش بعث به ایران، گفت: رژیم صدام فکر نمی کرد که در مدت کوتاهی پاسخ قاطعی از غیور مردان نیروی هوایی ارتش دریافت کرند و همه ارتشیان و مردم ثابت کردند که میخواهند پای انقلاب و آرمانهای آن ایستاده و از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند.

دریادار سیاری موفقیت ها و رشادت های رزمندگان و ارتشیان را مختص به دفاع مقدس ندانست و گفت: اگر چه جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۷ تمام شد اما استکبار جهانی جنگ اقتصادی ، تحریم و توطئه های مختلف را علیه ملت ایران ادامه داد و بدانید اگر آمادگی نیروهای مسلح نبود استکبار جهانی لحظه ای ما را به حال خود رها نمی‌کردند.

وی افزود: در عرصه بودن و اعلام آمادگی و جنگندگی فرزندان انقلاب در نیروهای مسلح باعث شده که کشور از شر توطئه‌های مختلف دشمن در امان بماند و این آمادگی باعث شده که آنها جرات تعرض به ایران را در سالهای بعد از دفاع مقدس به خود ندهند.

معاون هماهنگ کننده ارتش ارزش کار پیشکسوتان و مجاهدان را بسیار بالا دانست و گفت: مجاهدت های مختلف شما پیشکسوتان موجب افتخارات امروز ارتش و کشور است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها