تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس/زمان بررسی بودجه در مجلس

کد خبر: 1127675

رئیس مجلس از حضور نمایندگان در حرم مطهر امام خمینی(ره) برای تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت که مجلس فردا جلسه علنی خواهد داشت.

 تغییر روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس/زمان بررسی بودجه در مجلس

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی امروز (یکشنبه 17 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی را رأس ساعت 10 صبح به صدا درآورد.

وی افزود: نشست آتی صحن فردا (دو شنبه، 18 بهمن ماه) ساعت 7 و 45 دقیقه با ادامه دستور کار هفتگی مجلس برگزار خواهد شد.

قالیباف در پایان نشست علنی خطاب به نمایندگان گفت: با توجه به قرار گرفتن در یوم الله دهه فجر و برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و معمار کبیر انقلاب، امروز در حرم مطهر حضرت امام راحل حضور می یابیم که انتظار می رود نمایندگان رعایت پروتکل های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

وی از نمایندگان خواست که تا ساعت 10:25 دقیقه در اتوبوس‌ها حاضر باشند و از ماشین های شخصی خود استفاده نکنند./تسنیم

 روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد/۱ اسفند زمان بررسی بودجه در مجلس

عضو هیئت‌رئیسه مجلس از بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ از اول اسفند در صحن علنی پارلمان خبر داد.

علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تغییر روزهای برگزاری جلسه علنی هفته جاری قوه مقننه، خبر داد و گفت: به دلیل اینکه نمایندگان  می‌خواهند در روزهای پایانی هفته در حوزه انتخابیه خود در مراسم یوم الله 22 بهمن شرکت کنند زمان روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس با تصمیم هیئت رئیسه تغییر کرد.

وی ادامه داد: طبق تصمیم هیئت‌رئیسه جلسات علنی این هفته مجلس در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه برگزار خواهد شد و مجلس روز چهاشنبه جلسه علنی نخواهد داشت.

نماینده محلات در مجلس با بیان اینکه هفته آینده نیز مجلس جلسه علنی نخواهد داشت، افزود: هفته آینده نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود خواهند رفت.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اعلام اینکه تا انتهای هفته جاری نیز کار بررسی لایحه بودجه سال 1401 در کمیسیون تلفیق به پایان می‌رسد، اظهار کرد: نمایندگان پس از نهایی شدن گزارش کمیسیون تلفیق 10 روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود درباره این گزارش را به هیئت رئیسه مجلس ارائه کنند.

سلیمی عنوان کرد: نمایندگان پس از بازگشت از حوزه‌های انتخابیه از روز یکشنبه 1 اسفند به بررسی لایحه بودجه سال 1401 در صحن علنی پارلمان می‌پردازند./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها