جلیلی: آمریکا خودش برای توافقی با ایران آمده بود و آن را دنبال میکرد

کد خبر: 1128829

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در رابطه با ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل فشار حداکثری گفت: امروز وقتی ایران عین‌الاسد را مورد هدف قرار می‌دهد، آنها نمی‌توانند چیزی بگویند؛ این نتیجه تلاش آحاد ملت ایران است.

جلیلی: آمریکا خودش برای توافقی با ایران آمده بود و آن را دنبال میکرد

سعید جلیلی پنجشنبه شب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری درباره سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن گفت: این ملت ایران بود که در سال ۵۷ دعوت پیامبر خدا را اجابت کرد و قیام کرد و در حقیقت فهم صحیح داشت. ملت ایران ایستاد و فشار سنگینی تحمل کرد. دشمن به صراحت می‌گوید که من منزوی شدم و ایران عقب که نرفت، جلو هم آمد. 

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به مذاکرات ایران و آمریکا اضافه کرد: آمریکا خودش برای توافقی با ایران آمده بود و آن را دنبال میکرد و اذعان داشت که بر اساس ۱۵ گزارش آژانس، ایران به همه تعهدات خود عمل کرده است و همراهی کشورهای اروپایی را هم داشت.

وی اضافه کرد: خود رییس دولت آمریکا رسماً در تریبون اعلام کرد که من رسماً دستور دادم فرمانده نظامی ایران را در یک کشور ثالث ترور کنند و این در راستای همان فشار حداکثری است. 

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: اما امروز وقتی ایران عین‌الاسد را مورد هدف قرار می‌دهد، آنها نمی‌توانند چیزی بگویند؛ این نتیجه تلاش آحاد ملت ایران است./ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها