احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با «فردا»:

حمله به قالیباف توطئه دشمن است

کد خبر: 1129478

احمد کریمی اصفهانی گفت: تخریب مسئولان حتما همه را به حکمرانی موجود بدبین می‌کند و این پروژه دشمن است.

حمله به قالیباف توطئه دشمن است

گروه سیاست سایت فردا: این روزها برخی جریان‌های خاص داخلی و خارجی علیه محمدباقر قالیباف صف‌کشی کرده‌اند و به بهانه همان اتهامات تکراری و البته ردشده از سوی قوه قضائیه بازهم می‌کوشند تا چهره رئیس‌مجلس جمهوری اسلامی را نزد مردم مخدوش کنند اما پشت پرده این تحرکات چیست؟

احمد کریمی‌اصفهانی، فعال و تحلیلگر سیاسی، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «ایران در شرایطی قرار دارد که دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که به صورت نظامی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و عملا برنامه حمله به ایران از دستور کار آنها خارج  شده است؛ بنابراین توطئه‌های جدیدی را در پیش گرفته‌اند. یکی از همین توطئه‌ها بی‌اعتمادکردن مردم به اصل نظام اسلامی است. اکنون که قدری اوضاع آرام‌ شده است و دولت و مجلس سعی می‌کنند مشکلات را حل کنند، جریان‌هایی شروع کرده‌اند تا مردم را نسبت به مسئولان بی‌اعتماد و بدبین کنند و متأسفانه برخی نیز در داخل به چنین تحرکاتی چراغ سبز نشان می‌دهند».

این فعال سیاسی بیان کرد: «متهم‌کردن مسئولان کار جدیدی از سوی معاندان نیست و مشخصا درباره آقای قالیباف هم کم از این اتهامات نزده‌اند و در مقطعی هم پاسخ این اتهامات داده شد و قوه قضائیه تمام آنچه اتهام‌زنندگان ارائه کرده‌ بودند را بررسی کرد و مشخص شد که اتهامات وارد نبود. من توصیه می‌کنم همه کسانی که می‌خواهند چهره مسئولان مخدوش شوند، به خود بیایند. من می‌گویم اگر اصلاح‌طلب هم هستید یا نه اصلا دین درست‌حسابی هم ندارید، اما به خاطر ایرانی‌بودن سعی نکنید که کشور در شرایطی آشفته قرار بگیرد. تخریب مسئولان حتما همه را به حکمرانی موجود بدبین می‌کند و این پروژه دشمن است».

کریمی‌اصفهانی در پایان گفت: «حالا عده‌ای ممکن است خود را رقیب آقای قالیباف ببینند. باشد، ایرادی ندارد و هر کسی می‌تواند در قالب منطقی و قانونی خود و البته در موقع خود رقابت کند و حتی انتقادهای تندی هم مطرح کند اما نه اکنون که آقای قالیباف رئیس مجلس نظام اسلامی است؛ بنابراین اینکه رقبایی بخواهند به صرف رقابت او را تخریب کنند، کار درستی انجام نداده‌اند. واقعا مردم دیگر حوصبله مناقشه ندارند و امیدوارم شب عیدی هرکسی که با اهدافی شوم می‌خواهد مشکلاتی برای کشور ایجاد کند، بداند که مردم از این همه دعوای سیاسی خسته‌اند. برخی نیروهای داخلی هم بدانند نکند طوری شود که در زمین اسرائیل و آمریکا بازی کنند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها