فرمانده کل ارتش: تجهیزات نیروی زمینی ارتش متناسب با نوع تهدیدات بروز رسانی شده است

کد خبر: 1131001

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:بروزرسانی تجهیزات و فناوری‌های نیروی زمینی ارتش برای اجرای ماموریت‌های محوله آمادگی ۱۰۰ درصدی دارد.

فرمانده کل ارتش: تجهیزات نیروی زمینی ارتش متناسب با نوع تهدیدات بروز رسانی شده است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در حاشیه مراسم افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل قرارگاه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش در زاهدان در جمع خبرنگاران گفت: آنچه که امروز ارائه شد بخشی از توانمندی نیروی زمینی ارتش است که با هم افزایی نیروی انسانی و تجهیزات فناوری روز، به دست آمده است.

او می گوید: تجهیزات و فناوری‍‌های ارائه شده در نیروی زمینی ارتش متناسب با نوع تهدیدات، بروز رسانی، ساخته، پرداخته و وارد چرخه دفاعی کشور شده است، بدین ترتیب توان دفاعی نیروی زمینی برای اجرای هر گونه ماموریت ابلاغی ارتقا یافته و این نیرو قادر است کار خود را در صحنه‌های عملیاتی به نحو مطلوبی انجام دهد.

فرمانده کل ارتش  گفت: اجرای رزمایش‌های عمومی و تخصصی نیروی زمینی   همانگونه که در طول سال در رزمایش‌ها مشاهده می شود راهبردها و تاکتیک‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش در یک صحنه عملیاتی متناسب با تهدیدات احتمالی انجام می‌شود و رزمندگان ما طی این صحنه‌های عملیاتی شبیه سازی شده، روش‍های مقابله را تمرین کرده و توان رزمی خود را ارتقا می‌دهند.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در راس هیاتی به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و عملیاتی و بازدید از دستاوردهای دفاعی در حوزه‌های زرهی، هوانیروز، جنگال و فناوری ارتباطات و اطلاعات و استقرار یگان‌های نیروی زمینی ارتش در منطقه جنوب شرق صبح امروز / یکشنبه/ وارد سیستان و بلوچستان شد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از مسوولان لشکری و کشوری رییس ستادکل را در جریان بازدیدها و افتتاح طرح‌های عمرانی و دفاعی امنیتی نیروی زمینی ارتش همراهی می‌کنند./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/ع

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها