خبر مهم دولت درباره همسان‌‌‌سازی حقوق بازنشستگان

کد خبر: 1131377

سخنگوی دولت گفت: متاسفانه برخی از لوایح در ماه های پایانی دولت قبل بدون کار کارشناسی و جامع نگری کافی و بدون پیش بینی منابع پایدار برای پاسخگویی به این نیازها تقدیم مجلس شده بود که این لوایح دوباره نیازمند بازنگری مجدد است.

خبر مهم دولت درباره همسان‌‌‌سازی حقوق بازنشستگان

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (3 اسفند ماه) در نشست خبری در پاسخ به سوال فارس درباره علت پس گرفتن لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان از مجلس و همچنین زمان ارسال لایحه جامع حقوق و مزایای کارکنان دولت به مجلس، اظهار داشت: نگاه دولت، جامع نگری و عدالت محوری در توزیع منابع موجود در بین بخش های مختلف مردم است.

وی افزود: از این رو  دولت باید اعتبارات موجود را متناسب و متوازن بین همه بخش های مختلف مردم توزیع کند و خواسته اقشار مختلف جامعه را با توجه به خواسته های بر حقشان و منابع موجود عملیاتی کند.

سخنگوی دولت گفت: متاسفانه برخی از لوایح در ماه ها و روزهای پایانی دولت قبل بدون کار کارشناسی شده و جامع نگری کافی و بدون پیش بینی منابع پایدار برای پاسخگویی به این نیازها تقدیم مجلس شده بود که این لوایح دوباره نیازمند بازنگری مجدد به منظور پیش بینی منابع پایدار کافی و همچنین جامع نگری در این لوایح است.

بهادری جهرمی با اشاره به لایحه جامع حقوق و مزایا، تصریح کرد: رییس جمهور به معاونت امور اداری و استخدامی دولت دستور دادند لایحه جامعی را در این زمینه تهیه و تدوین کند و حدود دو هفته پیش گزارش اولیه آسیب شناسی وضعیت موجود از سوی کار گروهی با محوریت سازمان امور استخدامی تشکیل شده بود به رییس‌جمهور ارائه شد و به زودی پس از نهایی شدن آن به مجلس ارسال خواهد شد./ فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها