نوش آبادی: سفر رئیسی به قطر می تواند برای دو کشور مفید باشد

کد خبر: 1131713

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آثار بلند مدت سفر رئیس جمهور به قطر بیش از آثاری چون به نتیجه رسیدن مذاکرات وین دارد.

نوش آبادی: سفر رئیسی به قطر می تواند برای دو کشور مفید باشد

حسین نوش آبادی ، با اشاره به سفر رئیس جمهور به قطر برای حضور در ششمین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز، گفت: برخی کارشناسان بر این باورند که سفر رئیس جمهور ارتباط مستقیمی با مذاکرات وین دارد، اما باید گفت فارغ از این نقطه نظرات و دیدگاه هایی که نسبت به این سفر در راستای مذاکرات وین و برجام وجود دارد اما تصور می کنم اهمیت این سفر به روابط دو جانبه بر می گردد و اولویتی که برای گسترش روابط و توسعه مناسبات با همسایگان داریم.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس ادامه داد: معمولا ایران و قطر روابط خوبی دارند، قطر کمتر تحت تاثیر کشورهای منطقه و خارج از منطقه قرار گرفته و مناسبات متوازنی با جمهوری اسلامی ایران داشته است.

وی بیان کرد: این نکته حائز اهمیت است که در شرایط کنونی و حوادث منطقه و جهانی این سفر چه تاثیری دارد، باید گفت که سفر رئیسی به قطر می تواند برای دو کشور مفید باشد.

نوش آبادی اظهار داشت: ایران باید حجم روابط با کشورهای حاشیه خلیج فارس را افزایش دهد و از ظرفیت های این کشورها در راستای افزایش روابط اقتصادی، تجارت و گردشگری بهره مند شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: آثار بلند مدت سفر رئیس جمهور به قطر بیش از آثاری چون به نتیجه رسیدن مذاکرات وین دارد./خانه ملت

پایان پیام

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها