وزیر اطلاعات: تا زمانی که نظام اسلامی پابرجا است، این دشمنی‌ها ادامه دارد

کد خبر: 1132017

وزیر اطلاعات گفت:تا زمانی که نظام اسلامی پابرجا است، این دشمنی‌ها ادامه دارد؛ تنها راه مبارزه با این فتنه‌گران حفظ خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وزیر اطلاعات: تا زمانی که نظام اسلامی پابرجا است، این دشمنی‌ها ادامه دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب امروز در آیین سی و هشتمین سالگرد شهادت سردار شهید "صفر احمدی" از سرداران دوران دفاع مقدس که در یادمان شهدای فتح‌المبین شوش برگزار شده بود؛ با بیان اینکه توطئه‌های دشمن نمی‌تواند به ایران اسلامی گزندی وارد کند، اظهار داشت: تحریم، مشکلات معیشتی، جنگ تحمیلی، اقدامات خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران آزمایش الهی است و در این مسیر افرادی که صبر پیشه می‌کنند و با استواری راه شهدا را ادامه می‌دهند، پیروز و سرافراز خواهند بود.

وزیر اطلاعات با اشاره به توطئه‌ و ترفندهای جدید به کار گرفته شده از سوی دشمن علیه نظام اسلامی عنوان داشت: تا زمانی که نظام اسلامی پابرجاست، این دشمنی‌ها ادامه دارد؛ تنها راه مبارزه با این فتنه‌گران حفظ خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

خطیب برگزاری یادواره شهدا را اقدامی ارزشمند در راستای انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان دانست و گفت: مرور خاطرات دوران دفاع مقدس حرکتی در راستای حفظ و انتقال ارزش‌های این دوران  است که باید تداوم یابد.

در ادامه آیت الله محسن حیدری آل کثیر با بیان اینکه عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدا است، گفت: شهدا با لبیک به امام امت در مقابل دشمن ایستادند و سعادت را برای خود خریدند و عزت ، عظمت و سربلندی را برای ملت بزرگ ایران به یادگار گذاشتند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با تأکید ضرورت پاسداری از خون شهدا ابراز داشت: نفوذ ایران اسلامی در منطقه به برکت خون شهدا است، بنابراین باید پاسدار خون شهدا باشیم.

وی در پایان گفت: بیداری و قیام ملت‌های منطقه علیه ظلم و جور حاصل جانفشانی شهدا است، همه ما وامدار شهدا و خانواده شهدا هستیم./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها