حاجی دلیگانی: مجلس تا 78 ساعت کاری فرصت بررسی بودجه دارد

کد خبر: 1132689

عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه مجلس تا ۱۹ اسفند برای بررسی جزییات بودجه فرصت دارد، گفت که اگر امروز بررسی بخش های درآمدی بودجه تمام نشود بحث بودجه دو دوازدهم و سه دوازدهم برای سال آینده مطرح می شود.

حاجی دلیگانی: مجلس تا  78 ساعت کاری فرصت بررسی بودجه دارد

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 9 اسفند) و در جریان بررسی لایحه بودجه 1401 اظهار داشت: سال گذشته ۸۶ ساعت مفید برای بررسی جزییات بودجه سالیانه صرف شد و نهایتا تا ۲۹ اسفند بودجه ۱۴۰۰ به دولت ابلاغ  شد.

وی با اشاره به جلسات روزهای گذشته مجلس برای بررسی بودجه ۱۴۰۱ گفت: تا نوبت سوم شب گذشته، ۶۴ ساعت برای بررسی جزییات بودجه صرف شد و تبصره ۹ پایان یافت و وارد تبصره ۱۰ در بخش درآمدی شدیم؛ از طرف دیگر تا ۱۹ اسفند برای بررسی جزییات فرصت داریم چون بعد از آن باید زمان برای ارائه مصوبات به شورای نگهبان و بررسی ایرادات شورا نگهبان داشته باشیم.

عضو هیات رییسه مجلس تصریح کرد: تنها ۷۸ ساعت برای بررسی بودجه باقی مانده است لذا اگر امروز با همکاری نمایندگان بتوانیم بخش درآمدی را تمام کنیم و از چهارشنبه هفته جاری وارد هزینه ای شویم امیدوار به اتمام بررسی بودجه هستیم وگرنه بحث بودجه دو دوازدهم و سه دوازدهم برای سال آینده مطرح می شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها