گروسی با امیرعبداللهیان دیدار کرد

کد خبر: 1133727

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ظهر امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

گروسی با امیرعبداللهیان دیدار کرد

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در رأس هیأتی به منظور گفت‌وگو با مقامات ذیربط ایرانی درباره تداوم همکاری فنی بین ایران و این نهاد در تهران حضور دارد، ظهر امروز (شنبه) ۱۴ اسفند ماه با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد. این دومین دیدار گروسی با امیرعبداللهیان است.

وی پیش از این هم با حضور در محل سازمان انرژی اتمی با محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار کرده بود.

گروسی قبل از انجام این سفر در توئیتی نوشت: به تهران سفر می‌کنم تا با مقام‌های ایرانی دیدار کنم تا به سؤالات باقی مانده در ایران بپردازم. هم اکنون زمان حساسی بود، اما دستیابی به یک نتیجه مثبت برای همه امکانپذیر است.

۲۱ شهریور ماه سالجاری «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اولین سفرش در دولت سیزدهم با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در محل این سازمان در تهران ملاقات کرد. گروسی در اوایل آذر ماه نیز در سفر به تهران ضمن دیدار با محمد اسلامی برای نخستین بار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم دیدار و به رایزنی پرداخت./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها