تذکرات کتبی نمایندگان

کد خبر: 1134101

یک عضو هیئت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان

روح الله تفکر آزاد در نوبت سوم جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان را به شرح زیر قرائت کرد:

فاطمه رحمانی و ۴۸ نماینده دیگر به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در تشکیل جلسه ستاد ملی جمعیت. به همراه ۵۶ نماینده دیگر به وزیر امور اقتصاد و دارایی: چرا درباره ماده ۱۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر پرداخت‌ تسهیلات قرض الحسنه اقدامی صورت نگرفته است؟

مهدی عسگری به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: ضرورت تعیین تکلیف مشمول غایب سربازی و بازنگری، بهینه‌سازی، و به روزرسانی دوره سربازی و رفع موانع موجود. به همراه ۳۳ نماینده دیگر به وزیر کشور: لزوم تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها به ویژه در استان البرز.

علیرضا نظری، نماینده خمین و ۴۴ نماینده مجلس به وزیراقتصاد و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم رسیدگی به حرفه پزشکی و پیراپزشکی مبنی بر نحوه پرداخت هزینه درمان. 

محمد صالح جوکار و ۵۰ نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت رسیدگی به کمبود روغن نباتی در بازار.

علی اکبر علیزاده برمی، نماینده دامغان به رئیس جمهور و وزیر دفاع: ضرورت اجباری شدن آموزش دفاع انفرادی برای نیروهای انتظامی و تجهیز آنها به سلاح سرد علاوه بر سلاح گرم.

جعفر قادری، نماینده شیراز به همراه ۲۰ نماینده دیگر به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: تسریع در حل مشکل تلفن همراه و اینترنت روستاهای شیراز. 

حسین حق‌وردی، نماینده شهریار به وزیر ورزش و جوانان: لزوم تعدیل نرخ استفاده از اماکن ورزشی دولتی و فراهم شدن امکان استفاده بیشتر طبقات پایین جامعه از امکانات ورزشی دولتی. به وزیر میراث فرهنگی: لزوم توجه به سوء‌مدیریت و مشکلات زیاد نمایندگی‌های وزارت‌خانه در شهرستان‌های غرب استان تهران.

احسان ارکانی به رئیس جمهور و وزیر کشور: ضرورت ایجاد استان خراسان مرکزی به مرکزیت نیشابور. 

معین الدین سعیدی، نماینده چابهار به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت توقف سکوتنگاه‌های غیررسمی چابهار. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها