دریادار تنگسیری: سامانه‌های جدید موشکی از جنگ الکترونیک گریزپذیرند

کد خبر: 1136143

فرمانده نیروی دریایی سپاه از الحاق زیرسطحی‌های هوشمند به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه خبر داد و گفت: با این اقدام فصل جدیدی از توان و قدرت نظامی در مأموریت های نیروی دریایی سپاه رقم خواهد خورد.

دریادار تنگسیری: سامانه‌های جدید موشکی از جنگ الکترونیک گریزپذیرند

دریادار پاسدار علیرضا  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در هشتمین مرحله الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی شناوری، موشکی و  به نیروی دریایی سپاه با اعلام خبر الحاق زیرسطحی‌های هوشمند برای نخستین بار به سازمان رزم این نیرو اظهار داتش:  الحاق زیر سطحی های هوشمند به سازمان رزم ندسا توان بازدارندگی ما را برای مقابله با تهدیدهای زیرسطح، به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

وی افزود: با این اقدام فصل جدیدی از توان و قدرت نظامی در مأموریت های نیروی دریایی سپاه رقم خواهد خورد.

دریادار تنگسیری با اشاره به ویژگی های شناورهای جدید نیروی دریایی سپاه اظهار کرد:  قدرت مانور‌پذیری عملیاتی بالاتر نسبت به شناورهای قبلی، ‌ماندگاری و تاب آوری،‌ افزایش سرعت تا 95 نات و همچنین قابلیت حمل و شلیک موشک از ویژگی‌های منحصر به فرد شناورهای جدید رزمی نیروی دریایی سپاه است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین با بیان اینکه در حوزه موشکی هم ن به قابلیت های نوینی دست‌یافته ایم، گفت: بُرد موشک‌ها در سامانه های جدید موشکی افزایش یافته و قابلیت مانور پذیری آن ارتقا پیدا کرده است به گونه ای که این سامانه‌ها از جنگ الکترونیک گریز پذیرند و قدرت انفجار و تخریب آن‌ها نسبت به سامانه های قبلی چندین برابر شده است.

وی افزود: از 2 سال گذشته تاکنون در مراحل هشت گانه الحاق تجهیزات تخصصی و دفاعی،‌ تعداد انبوهی از شناورهای کلاس‌های مختلف، سکوهای پرتاب موشک ساخت داخل و اژدرهای زیرسطحی هوشمند وارد سازمان رزم نیروی دریایی سپاه شده است که حاصل تلاش عزیزان ما در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دانش بنیان ها و نیروی دریایی سپاه است که با حمایت فرمانده محترم کل سپاه صورت گرفته است.

دریادار تنگسیری در پایان خاطرنشان کرد: تمامی تجهیزات و سامانه هایی که در دوسال اخیر به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه ملحق شده و امروز بخشی از آن‌ رونمایی می‌شود نتیجه زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیری دانشمندان جوان انقلابی این مرز و بوم است که در زمان شدیدترین تحریم‌های ظالمانه دشمنان و در جنگ تحریمی ساخته شده‌ اند و این روند همچنان تداوم خواهد داشت.

بنا بر این گزارش ؛در پایان این مراسم از خانواده های معزز 2 شهید مدافع حرم نیروی دریایی سپاه تجلیل  شد./ منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها