درخواست یک نماینده از قوای سه گانه برای اجرای سند تحول دولت

کد خبر: 1136169

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی سند تحول دولت را یکی از مهم ترین و ارزشمندترین اقدامات برشمرد و تاکید کرد که باید برای اجرای آن هماهنگی های لازم میان قوای سه گانه وجود داشته باشد.

درخواست یک نماینده از قوای سه گانه برای اجرای سند تحول دولت

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در جلسه علنی امروز (سه شنبه) با تقدیر از اقدام سپاه پاسداران، گفت: بالاخره دشمنان فهمیدند که دوران بزن در رویی گذشته است. سالیان سال احساس ناامنی را بر مردم مظلوم فلسطین و لبنان ایجاد کردند و امروز مردم این رژیم منحوس درگیر این احساس شده است.

وی در تذکری گفت: رژیم سعودی جنایت اسفناکی را انجام داده البته وقتی دولتی به گاو شیرده معروف می شود نتیجه ای جز چنین رفتاری ندارد که ۸۱ نفر از مسلمانان شیعه و سنی را در یک روز به شهادت می رساند و کسی هم با این رژیم برخورد نمی کند.

پژمان فر در ادامه با اشاره به سند تحول دولت افزود: سند تحول دولت یکی از مهم ترین و ارزشمندترین مسائلی است که باید با دقت لازم انجام شود تا دچار چند پارگی در رفتار نشویم. این سند به تضمین های لازم نیاز دارد باید همه در مورد سند تحول دولت اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در عین حال گفت: البته این نگرانی وجود دارد که سند تحول دولت منتهی به یک سری اعتبارات محدود از ناحیه برخی دستگاه ها شود که نتیجه ای هم ندارد و در نهایت هم یک سری از کارهای دولت بر زمین بماند و دولت بعدی هم ادامه ندهد لذا با توجه به اقدامات خوبی دولت نسبت به طرح تحول باید هماهنگی های لازم برای پیشبرد کار میان قوای مقننه، قضائیه و مجریه و حاکمیت ایجاد شود./منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها