فردا در قم عزای عمومی اعلام شد

کد خبر: 1136415

امام جمعه و استاندار قم با صدور پیامی مشترک، ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت‌الله العظمی علوی گرگانی، روز پنج‌شنبه را در قم عزای عمومی اعلام کردند.

فردا در قم عزای عمومی اعلام شد

 امام جمعه و استاندار قم با صدور پیامی مشترک، ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت‌الله علوی گرگانی، روز پنج‌شنبه را در قم عزای عمومی اعلام کردند.

امام جمعه و استاندار قم با صدور پیامی مشترک روز پنج‌شنبه را در شهر مقدس قم، به‌عنوان عزای عمومی اعلام کردند.

در این پیام آمده است:  ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی حاج سید محمدعلی علوی‌گرگانی رضوان‌الله‌علیه که عمر گرانمایه و پر برکت خویش را صرف پرورش شاگردان فاضل و متعهد نموده و در عرصه‌های گوناگون جنگ حق علیه باطل مجاهدانه به تبیین و تعلیم و تربیت پرداختند، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

ایشان فقیه وارسته ای بودند که به مردم داری و مهربانی، بصیرت، زهد و تقوا، معنویت و پارسایی شهرت داشتند و در بزنگاه های حساس پشتیبان موثری برای ایران عزیز، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و گام‌هایشان همواره در جهت رفع موانع ظهور منجی عالم بشریت بود.

اینجانبان با توجه به نقش و جایگاه برجسته علمی، معنوی، اخلاقی و مردمی این مرجع عالی مقام، ضمن تسلیت ارتحال ایشان به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حوزه‌های علمیه، شاگردان ایشان و مردم شریف استانهای عالم پرور قم و گلستان و بیت مکرم آن عزیز سعید، روز پنج شنبه 26 اسفند ماه 1400 را در استان قم، عزای عمومی اعلام می‌نماییم و از درگاه خداوند متعال علو درجات و همنشینی با اهلبیت عصمت را برای آن‌ عالم مجاهد و وارسته مسئلت داریم./منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها