وزیر کشور : با عاملان حادثه مشهد برخورد خواهد شد

کد خبر: 1139327

وزیر کشور با بیان اینکه با عوامل حادثه تروریستی مشهد برخورد می‌شود، گفت: همه ریشه های تروریستی و جریاناتی که پشت صحنه این اتفاق بوده اند قطعا شتاسایی خواهد شد.

وزیر کشور : با عاملان حادثه مشهد برخورد خواهد شد

 احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز پنجشنبه در نشست خبری (18 فروردین)، با اشاره به اتفاق اخیر حرم رضوی، اظهار داشت:  این عملیات یک عملیات تروریستی بسیار شنیع بود که علیه سه تن از افراد مجاهد، پرتلاش و خدمتگزار مردم اتفاق افتاد که به شدت این حرکت را محکوم می کنیم.

وی با تسلیت شهادت یکی از طلبه ها در این حادثه تروریستی افزود: این واقعه تلخ نشان از آن دارد دشمن دست از ترویج نفاق برنداشته و با حرکات تروریستی که زاده همین نگاه استکباری است در ماه مبارک رمضان و در مقدس ترین مکان مرتکب این عمل مذبوحانه شده اند.

وزیر کشور با بیان اینکه داعش و گروههای دیگر تروریستی دست ساز جریان استکباری است و امروز هم آبشخور فکری شان همان جریان فکری است، گفت: این جریان کور دست ساخته کشورهای غربی و کسانی است که این فکر را ترویج می کنند بی شک با افراد ترویج دهنده این تفکر و عاملان این جنایت برخورد خواهد شد.

وی گفت: این حرکت نشان دهنده آن است که روحانیت همیشه در خط مقدم خدمت جز اهداف دشمن بوده و هست. این درحالی است که روحانیت همچنان پرقدرت در صحنه حاضر است و افتخار می کنیم این مجاهدان در کشور ما فعالیت دارند.

وحیدی تصریح کرد: دشمن سعی دارد از اختلافات قومی مذهبی در بین ملتهای دوست استفاده کند که این اقدام راه به جایی نخواهد برد زیرا بهترین جوانان افغانستان در مقابله با جریانات تکفیری جان خود را از دست دادند و ملت افغانستان، آمریکا را با خفت از کشور خود بیرون کرد این اقدام اخیر به جایگاه ملت افغانستان شائبه ای وارد نمی کند.

وی تاکید کرد: ایران و افغانستان از یک ملت هستند که از  ریشه و سابقه تمدنی مشترک برخوردارند دشمنان همواره در تلاشند ایران هراسی بین مردم افغانستان و افغانستان هراسی بین مردم ایران را رواج دهند که موفق نخواهند شد.

وزیر کشور بیان داشت: از کسانی که این جریان تروریستی را محکوم کردند قدردانی می کنیم و انتظار داریم همه افرادی که حرفشان شنیده می شود این اقدام را محکوم کنند از غرب و آمریکا انتظار محکوم کردن نداریم چون خود آنها موجب به وجود آوردن این تفکر هستند و این محکوم نکردنشان نشان می دهد که آنها حامی این تفکرات هستند.

وحیدی در پایان تاکید کرد: همه ریشه های تروریستی و جریاناتی که پشت صحنه این اتفاق بوده اند قطعا شناسایی خواهند شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها