سعیدی: در تعطیلات عید، استان سیستان و بلوچستان شاهد بیشترین تصادفات منجر به فوت بود

کد خبر: 1139978

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه وزارت راه و شهرسازی به راه های استان سیستان و بلوچستان شد و گفت: به والله خون شما از خون فرزندان استان رنگین تر نیست.

سعیدی: در تعطیلات عید، استان سیستان و بلوچستان شاهد بیشترین تصادفات منجر به فوت بود

معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: در تعطیلات عید، استان سیستان و بلوچستان شاهد بیشترین تصادفات منجر به فوت بود چرا که استانی است که یک کیلومتر آزادراه ندارد و سهم از آن شبکه بزرگراهی کشور فقط ۲ درصد است.

وی خطاب به مسئولین وزارت راه تاکید کرد: به والله خون شما از خون فرزندان استان رنگین تر نیست. در این ماه مبارک رمضان روزه داران چابهاری آب ندارند و روغن و آرد هم تبدیل به سیمرغ و کیمیا شده و یافت می نشود.

نماینده مردم چابهار در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی و مسئولان مربوطه گفت: اندکی خود را به جای مردم بگذاریم. نیکشهر و قصرقند پایین ترین شاخص راه روستایی کشور را داراست.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خطاب به وزیر بهداشت نیز گفت: برای بهبود شرایط شغلی و معیشتی بهورزان، این سربازان فداکار جبهه سلامت کاری کارستان انجام دهید.

سعیدی وزیر بهداشت را نیز مورد انتقاد قرار داد و گفت: شرایط بیمارستان های نیکشهر و چابهار بحرانی است، فضا بسیار محدود بوده و تعداد پزشکان معدود است و قربانی، فرزندان استان سیستان و بلوچستان هستند، کی می خواهید تدبیر کنید؟ برای صبر مردم سواحل مکران حدی قائل شوید./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها