کوثری: موضوع «مردمی بودن» توسط دولت فراموش نشود

کد خبر: 1141808

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: علت اینکه رهبری تذکر مردمی بودن را مجدداً مطرح کردند، آن است که مسئولان این موضوع را بدانند و فراموش نکنند.

کوثری: موضوع «مردمی بودن» توسط دولت فراموش نشود

اسماعیل کوثری با اشاره به بیانات اخیر رهبری مبنی بر اینکه مردمی بودن و مردمی ماندن از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره به مسئولان یادآوری کرده‌اند که در همه دوره‌ها فقط هنگامی که می‌خواهند رای مردم را جلب کنند، با مردم نباشند، بلکه پس از جلب رای و نظر مردم و پذیرش مسئولیت نیز راه را با مردم ادامه دهند.

وی با بیان اینکه «مردمی بودن به معنای پرکار بودن، ساده زیستی، صادق بودن با مردم و رفتن میان آنهاست»، خاطرنشان کرد: این‌گونه نیست که موضوعی پیش آمده باشد و رهبری تذکر مردمی بودن را مجدداً مطرح کرده باشند بلکه تاکید مجدد بر این موضوع از این جهت است که مسئولان این موضوع را بدانند و فراموش نکنند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به شعار دولت سیزدهم گفت: با اینکه دولت آقای رییسی واقعاً مردمی‌ترین دولت در طول بیش از ۴۳ سال قبل است، رهبری مجدداً تاکید دارند که موضوع «مردمی بودن» توسط دولت فراموش نشود.

کوثری همچنین به بیان کارکردهای مردمی بودن مسئولان در حل مشکلات جامعه اشاره و تاکید کرد: پرکار، پر تلاش و برنامه ریز بودن و رفتار صادقانه با مردم موضوعی بسیار مهم و وظیفه هر مسئولی است؛ در صورت رعایت اصل صداقت از سوی مسئولان چنانچه در موضوعی مشکلی وجود داشته باشد، قطعاً مردم نیز به کمک مسئولان می‌آیند. مردم وقتی ببینند مسئولان به آنها نزدیک هستند، بسیاری از مشکلات را تحمل می‌کنند اما همان‌طور که در دولت قبل مشاهده کردیم، مردم زمانی که مشاهده کنند که مسئولان تنها در شعار از مردمی بودن می‌گویند اما در عمل کار دیگری می‌کنند، اعتمادشان سلب می‌شود. بنابراین رهبری دقیقاً به همین دلیل تذکر می‌دهند که مسئولان فراموش نکنند و بدانند که همیشه باید خدمتگزار مردم باشند.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها