گزارش مجلس به "رئیسی" درباره عملکرد وزیر کار

کد خبر: 1142054

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی عملکرد وزیر کار خبر داد.

گزارش مجلس به "رئیسی" درباره عملکرد وزیر کار

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این کمیسیون خبر داد و گفت: یک کمیته دیگری نیز برای بررسی عملکرد سازمان تامین اجتماعی و مجموعه‌های زیر مجموعه آن در کمیسیون تشکیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که در کمیته بررسی عملکرد سازمان تامین اجتماعی بررسی خواهد شد درباره عزل و نصب‌های است که اخیراً در آن مجموعه انجام شده است.

نماینده گرمی در مجلس درباره تشکیل کمیته ارزیابی عملکرد وزیر تعاون، افزود: پس از بازگشت نمایندگان از حوزه‌های انتخابیه خود این کمیته فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و قرار شده است ظرف 45 روز گزارش خود را به کمیسیون ارائه کند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره مبنای تشکیل این کمیته، اضافه کرد: این کمیته بر مبنای 3 محور یعنی قول‌هایی که وزیر در جلسه رای اعتماد داده بود، وعده‌های که در کمیسیون داده‌اند و وعده‌هایی است که درباره اشتغال داده‌اند است.

اسماعیلی تصریح کرد: پس از تدوین گزارش و قرائت آن در صحن علنی پارلمان یک نسخه از آن در اختیار رئیس‌جمهور قرار خواهد گرفت تا وی نیز در جریان عملکرد وزیر تعاون در 7 ماه گذشته قرار گیرد./ منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها