«فردا» گزارش می‌دهد

روزهای سخت وزیر کار

کد خبر: 1142191

پس از عزم جدی وزیر کار در برکناری مدیران رانتخوار از این وزارت‌خانه و شرکتهای زیرمجموعه‌اش تحرکات مشکوک علیه حجت‌الله عبدالملکی افزایش یافته است.

روزهای سخت وزیر کار

گروه سیاست سایت فردا - عبدالملکی را به جد باید پرحاشیه‌ترین وزیر دولت رئیسی دانست؛ وزیر جوانی که برخی پیش‌بینی می‌کنند اولین تعویضی دولت سیزدهم باشد. او از ابتدا کار خود تا کنون بارها به دلیل انتصابات جنجالی و البته اظهارات و مواضع جنجالی مورد توجه و نقد قرار گرفته است. خیز استیضاح او در مجلس برداشته شده و وضعیت وی در وزارتخانه تحت مدیریت خود نیز به نحوی است که کارکنان در حیاط علیه او تجمع می‌کنند.

در چنین شرایطی که وزیر جوان رئیسی روزهای سخت خود را می‌گذراند، شاهد تلاش کیهان برای کمک به او هستیم. این روزنامه از تحرکات مشکوک زیرمجموعه‌های وزارت کار علیه وزیر نوشته است. کیهان با تلاش برای برداشتن بار مسئولیت را از دوش آقای وزیر نوشته: «پس از عزم جدی وزیر کار در برکناری مدیران رانتخوار از این وزارت‌خانه و شرکتهای زیرمجموعه‌اش تحرکات مشکوک علیه حجت‌الله عبدالملکی افزایش یافته است.»

در این گزارش آمده است: «وزارت کار دارای شرکتهای بزرگی است که فقط ارزش بازاری یکی از آنها با عنوان شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی موسوم به «شستا» شهریور سال گذشته 137هزار میلیارد تومان بود. این شرکت در گذشته معروف بود که به حیاط خلوت برخی جریان‌های سیاسی تبدیل شده است.»

در ادامه نیز مخالفت‌ها با وزیر کار که قرار بود با یک میلیون تومان شغل ایجاد کند، سیاسی تلقی شده و آمده است: «جریان مخالف وزیر کار طی روزهای اخیر هم با سوءاستفاده از گلایه برخی کارکنان ستادی وزارت کار که از گذشته نسبت به حقوقشان منتقد بودند نسبت به بزرگنمایی اجتماع آنها اقدام کرد و کوشید از این حربه هم برای تخریب وزیرکار بهره گیرد. این درحالی است که عبدالملکی در واکنش به این اقدام گفت: توفیق شد ساعاتی را با کارکنان ستاد وزارت کار گفت‌وگو کنم؛ گلایه‌های به‌ حقی داشتند و البته قدیمی، از بی‌عدالتی در نظام پرداخت حقوق و دستمزد در کشور؛ ماه‌هاست به پشتوانه حمایت رئیس‌جمهور، پیگیر پایان یافتن این بی‌عدالتی هستم.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها