علت کشته شدن پلنگ در قائمشهر/تفنگ در ترافیک گیر کرده بود!

کد خبر: 1143389

رئیس سازمان محیط زیست درباره کشته شدن یک پلنگ در قائمشهر توضیحاتی ارائه کرد.

علت کشته شدن پلنگ در قائمشهر/تفنگ در ترافیک گیر کرده بود!

علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به انتقادات مبنی بر کشته شدن پلنگ در قائمشهر و نبود تفنگ بیهوش‌‌کننده، ضمن قدردانی از حساسیت و دغدغه محیط‌زیستی خبرنگاران گفت: تفنگ به قائمشهر نرسید و در ترافیک گیر کرده بود.

وی با بیان اینکه در کل کشور مشکل کمبود تفنگ بیهوش‌کننده وجود دارد، ادامه داد: مشکل کمبود تفنگ بیهوش‌کننده در دولت مطرح شد و پیگیر تأمین این تفنگ و حل مشکل هستیم اما در قائمشهر مشکل تفنگ نبود بلکه مسئله دیررسیدن تفنگ به صحنه بود.

رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه پلنگ به مردم حمله کرده بود، اظهار داشت: متأسفانه شرایط طوری شد که پلنگ دو تن از همکاران نیروی انتظامی را زخمی و حتی به دوستان محیط زیست هم حمله کرد و تا تفنگ مخصوص برسد، پلنگ کشته شد.

سلاجقه درباره مشکل کمبود بالگردها در آتش‌سوزی‌ها نیز اظهار داشت: بحث اطفای حریق در کل کشور به وزارت دفاع سپرده شده و پایگاه‌های متعددی در کشور به همین منظور در حال تجهیز است. خوشبختانه هفته قبل که نشست جنگل‌های زاگرس با ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، قرار شد این موضوع با جدیت پیگیری شود و مناطقی که بالگرد و هواپیما نیاز است، حتماً به این امکانات مجهز می‌شود.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها