حمیدرضا ترقی: مقابله رسانه‌ای با رژیم صهیونیستی نیازمند انسجام بین رسانه‌های اسلامی است

کد خبر: 1143658

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:‌ مقابله رسانه‌ای با رژیم صهیونیستی نیازمند انسجام بین رسانه‌های اسلامی است که متاسفانه محقق نشده اما باز هم می توان با یک همگرایی رسانه‌ای پیام مشترک و روشنی به مردم دنیا از ظلم رژیم صهیونیستی مخابره کرد.

حمیدرضا ترقی: مقابله رسانه‌ای با رژیم صهیونیستی نیازمند انسجام بین رسانه‌های اسلامی است

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی یوم‌الله روز قدس اظهار داشت: ملت ایران همراه با دیگر مردم آزاده و عدالت طلب دنیا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها می‌آیند تا یکبار دیگر حمایت خود را از مردم قهرمان فلسطین اشغالی اعلام دارند.

وی افزود: راهپیمایی و حمایت مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نخست منطق دینی و مذهبی داشته چرا که صهیونیسم هرجا نفوذ یافته فساد و تباهی ایجاد کرده است و دلیل دوم هم در طول 70 الی 80 سالی که صهیونیست‌ها بخش‌هایی از فلسطین را غصب کرده‌اند مانع اصلی رشد کشورهای اسلامی و هدررفت امکانات مسلمانان بوده اند و باید این مانع اصلی را از میان برداشت.

ترقی تاکید کرد:‌ رژیم صهیونیستی در طول حیات خود از هیچ تلاشی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده و خسارت‌های انسانی و اقتصادی به ایران وارد کرده و مردم ایران به خوبی می‌دانند که همه سرنخ‌های تحریم به رژیم صهیونیستی برمی‌گردد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دفاع از مردم مظلوم اسلامی علاوه بر اینکه یک منطق دینی و مذهبی دارد دارای منطق انسانی نیز هست چرا که هیچ انسان و مسلمانی در برابر فریاد استغاثه انسان و مسلمان دیگری نمی‌تواند بی تفاوت باشد و ملت ایران همانگونه که امام راحل اعلام فرمودند یاری رسان هر مسلمان در هر جای دنیا است.

وی ادامه داد: خشم ملت ایران از حملاتی که رژیم صهیونیستی در طول این چند روز علیه مردم فلسطین و مسجد الاقصی صورت داده افزونی یافته و فردا جمعه (9 اردیبهشت‌ماه) یکبار دیگر حمایت خود را از اعلام می‌دارد.

ترقی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما آیا رسانه‌ها در رساندن پیام حمایت مردم آزادی‌خواه دنیا از مردم فلسطین به اقضی نقاط جهان موفق عمل کرده اند یا خیر، تصریح کرد: مقابله رسانه‌ای با رژیم غاصب صهیونیستی نیازمند انسجام بین رسانه‌های اسلامی است که متاسفانه به دلیل اینکه برخی از کشورهای قدرتمند در پازل این رژیم قرار دارند محقق نشده است اما باز هم می توان با یک همگرایی رسانه‌ای پیام مشترک و روشنی به مردم دنیا از ظلم رژیم غاصب صهیونیستی مخابره کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها