مصوبه کمیسیون ویژه جهش تولید درباره معافیت‌های واحدهای تولیدی

کد خبر: 1144114

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون در جریان بررسی طرح مذکور مزایا و معافیت‌های برای واحدهای تولیدی به واحدهای تولیدی صنفی نیز تسری پیدا می کند.

مصوبه کمیسیون ویژه جهش تولید درباره معافیت‌های واحدهای تولیدی

محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز طرح اصلاح قانون نظام صنفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ۳ ماده از این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون در جریان بررسی طرح مذکور مزایا و معافیت‌های برای واحدهای تولیدی به واحدهای تولیدی صنفی نیز تسری پیدا می کند.

سخنگوی کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: بر اساس این مصوبه کارگروهی متشکل است از وزارتخانه‌های سمت و اقتصاد و نیز دستگاه اجرایی مربوط به این بخش مصادیق معافیت‌ها و مزایای در نظر گرفته شده برای واحدهای تولیدی که بناست به واحدهای تولیدی صنفی نیز تسری پیدا کند را تعیین می‌کنند.

زنگنه خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس مصوبه کمیسیون در جریان بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی بنا شد تا آیین نامه چگونگی پرداخت جرائم و هزینه‌های پلمپ و ها و فک پلمپ واحدهای صنفی درگاه کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های سمت اقتصاد و دادگستری مشخص شود.

وی افزود: بر اساس این مصوبه بنا شد تا درآمدهای حاصل از جرائم واحدهای تولیدی و پرداخت هزینه‌ها و فک پلمپ این بخش به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز شود در بودجه‌های سنواتی به نیروی انتظامی اختصاص پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس بیان داشت: همچنین در جلسه امروز طرح اصلاح قانون معدن مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به دلیل کمبود وقت ادامه بررسی‌ها درباره این طرح به جلسات بعد موکول شد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها