نماینده سابق: سالها باید تاوان اقدامات دولت روحانی را پس بدهیم

کد خبر: 1144401

نماینده دوره دهم مجلس با بیان اینکه با درآمدهای نفتی امروز بدهی‌های دولت قبل تسویه می‌شود، گفت: دولت سیزدهم باید بدهی‌های دولت قبلی را تسویه کرده تا شیب تورم به قدری کاهش یابد.

نماینده سابق: سالها باید تاوان اقدامات دولت روحانی را پس بدهیم

سید حسن حسینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش درآمد نفتی دولت گفت: همه دولت های قبلی از خود بدهی به جای گذاشتند، اما بررسی ها نشان می دهد بدهی دولت آقای روحانی از سایردولت ها بیشتر است که بخش قابل توجهی از آن در قالب اوراق نمود پیدا کرده و باید وصول شوند علاوه بر آن دولت آقای روحانی سالهای متمادی از بانک مرکزی استقراض داشته که موجبات ایجاد تورم را فراهم آورده است.

 وی ادامه داد: دولت فعلی باید این بدهی‌ها را تسویه کرده تا شیب تورم به قدری کاهش یابد برای اینکه دوره گذار را پشت سر بگذاریم لازم است شرایط نسبتا سختی را طی کرده تا از این مرحله عبور کنیم  و به ثبات نسبی در حوزه‌های اقتصادی برسیم.

 نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه سالها باید تاوان اقدامات دولت آقای روحانی را پس بدهیم، گفت: مشکلاتی در گذشته ایجاد شده که به راحتی قابل حل شدن نیست ولی دولت در کنار این مسئله باید شرایطی را ایجاد کند تا مردم متوجه شوند اوضاع در حال تغییر است.

وی گفت: یکی از عرصه هایی که دولت می‌تواند در آن به ایفای نقش بپردازد جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت هاست که مافیا هم در آن به نقش آفرینی  می پردازند.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها