عباس‌زاده مشکینی خبرداد:

امیر آشتیانی به جلسه کمیسیون امنیت ملی رفت

کد خبر: 1146105

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزئیاتی از جلسه امروز این کمیسیون با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تشریح کرد.

امیر آشتیانی به جلسه کمیسیون امنیت ملی رفت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزئیاتی از جلسه امروز این کمیسیون با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تشریح کرد.

محمود عباس‌زاده مشکینی  در تشریح جلسه مشترک امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر دفاع و معاونانش اظهار کرد: امیر آشتیانی در این جلسه گزارش کاملی از برنامه‌های آتی وزارتخانه متبوعش ارائه کرد.

وی بیان کرد: طبق مباحث مطرح شده در جلسه، در خصوص نحوه تأمین بودجه دفاعی کشور برنامه‌ریزی‌های خوبی شده است. حمایت فناورانه از محصولات دو منظوره نظامی و غیرنظامی با همکاری بخش خصوصی از جمله اولویت‌های وزارت دفاع است.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس با اشاره به برنامه وزارت دفاع برای حمایت معیشتی از خانواده کارکنان و بازنشستگان این وزارتخانه، گفت: طبق مطالبی که مطرح شد، تقویت خدمات معیشتی توسط سازمان اتکا و پرداخت یارانه به بازنشستگان از طریق طرح حکمت دو تا سه برابر افزایش خواهد یافت.

عباس‌زاده مشکینی تأکید کرد: موضوع مین‌زدایی و توسعه فعالیت‌های ایمن‌سازی نیز از برنامه‌های امسال وزارت دفاع است که قرار است به بیش از دو برابر سال‌های گذشته برسد. دستیابی به فناوری‌های نوین با توجه به تغییر تهدیدات هم جزو اولویت‌های مهم وزارت دفاع است.

وی تصریح کرد: طبق مطالب مطرح شده در این جلسه، قرار است امسال ۶ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های وزارت دفاع به بخش خصوصی پرداخت شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه تأکید کردند که مجلس برای تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در حوزه‌های موشکی، پدافند هوایی و ناوگان دریایی در کنار وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها