کیهان: بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف هم مشکلات حل می‌شوند

کد خبر: 1146464

اصلاح‌طلبان حل همه مشکلات را منوط به احیای برجام می‌دانند و روز گذشته چند رسانه اصلاح‌طلب مجددا این انگاره را برجسته ساختند.

کیهان: بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف هم مشکلات حل می‌شوند

اصلاح‌طلبان حل همه مشکلات را منوط به احیای برجام می‌دانند و روز گذشته چند رسانه اصلاح‌طلب مجددا این انگاره را برجسته ساختند. روزنامه کیهان در واکنش به این نظرات نوشته: محافل غربگرا به تناسب پیروی از آمریکا و غرب، در گذشته مأموریت داشته‌اند ایران را ناتوان از عبور از تحریم‌ها و انجام صادرات نفتی و غیر نفتی -و بنابراین ناچار از مذاکره دوباره با آمریکا- نشان دهند؛ اما اکنون که در تحریم‌ها شکاف جدی افتاده، سعی می‌کنند با تحریف واقعیت، دستاوردهای دولت را انکار و یا بی‌اهمیت نشان دهند.

این روزنامه با اشاره به اصرار اصلاح‌طلبان بر ریشه خارجی داشتن مشکلات کشور ادامه داده: در دولت دوم روحانی برای القای این موضوع به مردم، حتی از واردات واکسن نیز امتناع می‌کردند و با به‌سختی‌انداختن مردم سعی می‌کردند که این موضوع را به جامعه القا کنند اما در دولت رئیسی با واردات واکسن و تزریق چند دوره آن بیماری کرونا در آستانه پایان یافتن قرار گرفته بدون آنکه اتفاقی در قبال برجام یا FATF افتاده باشد.

منبع: کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها