سردار نقدی: دولت برای اصلاح یارانه ها شجاعانه تصمیم‌گیری کرد

کد خبر: 1146708

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: دولت برای اصلاح نحوه پرداخت یارانه شجاعانه تصمیم‌گیری کرد و دست به جراحی اقتصادی زد که دولت‌های پیشین جرئت انجام دادن آن را نداشتند.

سردار نقدی: دولت برای اصلاح یارانه ها شجاعانه تصمیم‌گیری کرد

 سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی بعداز ظهر امروز در گردهمایی بزرگ گروه‌های جهادی فاطمی که در شبستان حضرت امیرالمؤمنین(ع) مسجدالنبی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: احساس مسئولیت از اساسی‌ترین قواعد فعالیت‌‌های جهادی است و امروز تکلیف همه ماست که نسبت به اصلاح وضعیت اقتصادی احساس مسئولیت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید محدوده مسئولیت را ثابت و غیرقابل تغییر بدانیم، اضافه کرد: بنابراین گروه‌های جهادی بسیج هر جا کمبود و نیازی وجود داشته باشد، خود برای برای رفع آن مسئول می‌بینند و با تمام توان برای برطرف ساختن آن وارد میدان کار و جهاد می‌شوند.

سردار نقدی ادامه داد: نباید نگاه ما به حاکمیت طوری باشد که مردم یک طرف و دولت طرف دیگر باشد. چرا که در نظام جمهوری اسلامی دولت و مردم یار و همراه هستند و با کمک هم مشکلات را حل می‌‌کنند.

وی با بیان اینکه شعار "خواستن توانستن" سبب برطرف شدن مشکلات و پیروزی‌های ملت ایران شده است، تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیج با وجود مشغله‌های کار در میدان عمل جهادی هم حضور می‌یابند و طرح‌های زمین‌مانده را تکمیل کرده و هر جا با کمبود امکانات برای رفع نیازهای مردم وجود دارد، با اقدامات جهادی مشکلات مردم را برطرف می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود به اصلاح نظام هدفمندی‌ یارانه‌ها توسط دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت برای اصلاح نحوه پرداخت یارانه شجاعانه تصمیم‌گیری کرد و دست به جراحی اقتصادی زد که دولت‌های پیشین جرأت انجام دادن آن را نداشتند؛ اما دولت با اتکا به پشتوانه مردم این امر خطیر را به سرانجام رساند.

سردار نقدی با اشاره به نقش گروه‌های جهادی در تولید و تامین کالاهای اساسی تصریح کرد: امروز تکلیف گروه‌های جهادی این است که تولیدات کشاورزی ما را به سمتی هدایت کنند تا کالاهای اساسی ما تامین شود. برای مثال امروز کشت دانه‌های روغنی اولویت دولت است و باید گروه‌های جهادی با همکاری زارعان و کشاورزان برای توسعه کشت و تولید این محصولات اقدام کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها