نماینده مجلس: باید به دولت زمان دهیم تا بتواند وضعیت پرداخت ارز را اصلاح کند

کد خبر: 1146819

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه روحانی اقتصادی بیمار را تحویل دولت سیزدهم داد، گفت: دولت گذشته به بسیاری از وظایفش عمل نکرد.

نماینده مجلس: باید به دولت زمان دهیم تا بتواند وضعیت پرداخت ارز  را اصلاح کند

محمد صفائی دلوئی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی  در مورد تاثیر حذف نکردن ارز ترجیحی در دولت قبل و تاثیرش بر شرایط فعلی کشور گفت: دولت آقای روحانی به بسیاری از وظایفش عمل نکرد، اگر بخواهیم به اقدامات اشتباه دولت قبل اشاره کنیم باید از بدهی بانکی زیادی که برای دولت سیزدهم بر جای گذاشت، افزایش یکباره دستمزدها که باید در طی سالیان متمادی انجام می‌شد و فروش اوراق مشارکت بیش از نیاز نام ببریم.

وی افزود: آقای روحانی اقتصادی بیمار بر جای گذاشت که برای درمان آن زمانِ مقتضی نیاز است، دولت سیزدهم کشور را در چنین وضعیتی تحویل گرفته به همین دلیل در ابتدا باید آواربرداری صورت گیرد و پس از آن اقتصاد را ساخت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت قبل به شدت با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مخالف بود و تلاش بسیاری کرد تا این اتفاق نیفتد، گفت: با توجه به شرایط موجود باید به دولت فعلی زمان دهیم و کمک کنیم تا بتواند وضعیت پرداخت ارز  را اصلاح کند. دستگاه اجرایی هم باید توجه کند تا در جاده لغزنده ای که دولت قبل آن را به وجود آورده است دچار مشکل نشود و اداره امور کشور را به مدیران قبلی نسپرد.

وی افزود: می توان از مدیرانی نام برد که زمان آقای روحانی با حذف ارز ترجیحی به شدت مخالف بودند ولی در شرایط فعلی با حذف آن موافق هستند. علت این تناقض چه چیزی می تواند باشد؟ دولت باید به شدت از مدیران به جا مانده از تفکر قبلی مراقبت و از نیروهای کارآمد و انقلابی برای تسریع در آوار برداری استفاده کند.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها