درخواست نماینده مجلس از دولت

کد خبر: 1095090

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست لوایحی را به مجلس تقدیم کند تا نواقص لوایح و قوانین گذشته را اصلاح کند.

درخواست نماینده مجلس از دولت

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به استقرار دولت سیزدهم گفت: این چهار سال به زودی از دست خواهد رفت پس باید از فرصت‌ها خوب استفاده کنیم. همانطور که رییس‌جمهوری وعده داده بود، کابینه او جوان، تحول گرا، انقلابی و فسادستیز است.

نماینده مردم اردستان و زواره در مجلس یازدهم با اشاره به سفرهای اخیر رییس‌جمهوری، افزود: سفرهای پایان هفته دولت از شهرهای محروم و مرزی شروع شد، رییس جمهوری در تبلیغات انتخاباتی‌اش  گفته بود  که با سعه صدر «بهشتی» و روحیه مردمی «رجایی »و روحیه جهادی «شهید سلیمانی» کار خواهد کرد، این سفرهای استانی نوید بخش عمل به شعارهای او است.

طباطبایی نژاد خطاب به کابینه سیزدهم، تأکید کرد: توقع ما به عنوان نمایندگان ملت از دولت این است که در این فرصت به وجود آمده، لوایحی را به مجلس تقدیم کند تا نواقص لوایح و قوانین سالهای گذشته را اصلاح کنیم.

وی اظهار کرد: از دولت محترم می‌خواهم که در انتخاب استاندار اصفهان دقت کند، چهره استاندار اصفهان باید ملی باشد چرا که مسائل اصفهان، مسائل چندین استان است./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها