در جلسه کمیسیون عمران چه گذشت؟

کد خبر: 1147205

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در کمیسیون عمران مجلس بررسی شد.

در جلسه کمیسیون عمران چه گذشت؟

عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: ادامه بررسی لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت دستور کار کمیسیون عمران بود.

وی افزود: مواد ۱۴ تا ۱۷ این لایحه مورد اصلاح قرار گرفته شد و مهمترین موضوعی که مطرح شد جریمه از یک میلیون به بین ۵ تا ۳۰ میلیون بود که این عدد در کمیسیون به تصویب رسید و طبق ماده ۱۴ لایحه مذکور شرکت هایی که مجوز های خلاف واقع صادر میکنند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: همچنین ۶ ماه تا ۱۲ ماه تعلیق برای شرکت هایی که برای کامیون ها و ماشین ها مجوز های خلاف واقع صادر کنند انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین در این لایحه برای شهرداری ها تصمیم گرفته شد که سرمایه گذاری در هزینه حمل و نقل و وسایل حمل و نقل انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس بیان داشت: همچنین مابقی مواد این لایحه به جلسات بعدی کمیسیون ارجاع داده شد و هفته آینده تصمیم‌گیری نهایی درباره این لایحه صورت گرفته خواهد شد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها