واکنش دریادار سیاری به ترور شهید صیاد/ ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم

کد خبر: 1149290

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به حاده ترور شهید صیادخدایی عنوان کرد: دشمن بداند که ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم و با افتخار راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

واکنش دریادار سیاری به ترور شهید صیاد/ ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم

 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) که به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، طی سخنانی فرارسیدن سالروز این حماسه بزرگ را تبریک گفت.

دریادار سیاری ضمن بیان تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم شهید صیاد خدایی، گفت:  دشمن بداند که ما بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم و با افتخار راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: به نظرم می‌رسد با توجه به اینکه بیش از ۹۰ درصد عزیزان حاضر در جلسه آن تاریخ و جنگ را درک نکرده‌اند، خوب است به شرایط کشور در آن روزهای جنگ بپردازیم تا عظمت روز سوم خرداد به درستی تبیین شود. دشمن با این توهم و خیال خام جنگ را آغاز کرد که در روزهای ابتدایی کشور را از پای درآورده و در روز هفتم جنگ در میدان آزادی با اصحاب رسانه صحبت خواهد کرد به عنوان فتح تهران، اما چیزی بیش از یک تصور باطل نبود و دیدید که چگونه کمر خودشان شکسته شد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش، افزود: صدام آنچنان به فتح خرمشهر مغرور شده بود که می‌گفت اگر ایران بتواند خرمشهر را بازپس گیرد من کلید طلایی بصره را به آن‌ها می‌دهم و دنیا هم باور نمی‌کرد ما بتوانم خرمشهر را پس بگیریم.

منبع: ایلنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها