در گفتگو با فردا مطرح شد؛

ناصر ایمانی: پایداری با اصلاح‌طلبان پیوند خورد

کد خبر: 1150338

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: پیوند اصلاح طلبان و پایداری نیز صرفا برای آن بود که آرای آقای قالیباف کاهش پیدا کند والا هم اصلاح طلبان و هم پایداری ها می دانستند آقای قالیباف موفق به کسب رأی برای ریاست مجلس خواهد شد.

ناصر ایمانی: پایداری با اصلاح‌طلبان پیوند خورد

گروه سیاسی فردا: انتخابات سال سوم هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد اما این انتخابات نکاتی داشت که از نظر تحلیلگران سیاسی دور نماند.

ناصر ایمانی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره بی‌نتیجه‌ماندن تخریب‌ها علیه محمدباقر قالیباف گفت: این اتفاق پیش بینی می شد بنابراین خیلی تعجب آور نبود. معتقدم تخریب کنندگان قصد نداشتند فرد دیگری جای آقای قالیباف رئیس مجلس شود چون می دانستند این اتفاق نخواهد افتاد.

وی با اشاره به فاصله زیاد و معنی دار آرای محمدباقر قالیباف با نامزد دوم برای تصدی کرسی ریاست مجلس افزود: تخریب کنندگان با تحرک در فضای مجازی بیشتر تلاش داشتند قدری آرای آقای قالیباف را کاهش دهند چون مسجل بود که آقای قالیباف با آرای بسیار بالا برای سال سوم نیز عهده دار ریاست مجلس می شود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره چرایی نزدیک شدن جبهه پایداری و نمایندگان اصلاح طلب در انتخابات هیأت رئیسه مجلس اظهار کرد: این پیوندی سلبی با هدف کاهش رأی آقای قالیباف بود چون مشخص است فاصله اصلاح طلبان و پایداری بسیار زیاد است و اصلاح طلبان هرگز با پایداری در هیچ زمینه دیگری ائتلاف نمی کنند و بلعکس؛ منتها اصلاح طلبان از گذشته تلاش داشتند آقای قالیباف را تخریب کنند.

وی افزود: آقای قالیباف چهره ای موثر در میان اصولگرایان است، اصلاح طلبان ابتدا خواستند آقای قالیباف را به نوعی جذب کنند اما این اتفاق نیفتاد، به همین خاطر در مقام تخریب او برآمدند. از زمان مسئولیت آقای قالیباف در شهرداری تهران شاهد تلاش اصلاح طلبان برای تخریب آقای قالیباف بودیم و در انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات مجلس و سایر عرصه ها نیز این رویکرد را ادامه دادند.

ایمانی بیان کرد: پیوند اصلاح طلبان و پایداری نیز صرفا برای آن بود که آرای آقای قالیباف کاهش پیدا کند والا هم اصلاح طلبان و هم پایداری ها می دانستند آقای قالیباف موفق به کسب رأی برای ریاست مجلس خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها