کوثری: مجلس در کنار دولت است تا طرح جدید هدفمندی یارانه‌ها به نتیجه برسد

کد خبر: 1151619

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در کنار دولت است تا طرح جدید هدفمندی یارانه‌ها به نتیجه برسد.

کوثری: مجلس در کنار دولت است تا طرح جدید هدفمندی یارانه‌ها به نتیجه برسد

محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در مراسم یادواره شهدای قیام ۱۵ خرداد در روستای محمدآباد عربها ورامین، اظهار کرد: امام(ره) یقین داشت که خدا برای انقلاب اسلامی کمکش می‌کند، امام(ره) تنها به میدان آمد و به پشتیبانی مردم انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. 

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن بیان اینکه ملت عزیز ایران به‌خصوص مردم دشت ورامین به یاری امام(ره) شتافتند، بیان کرد: انقلاب اسلامی پایه های ابرقدرت‌ها را به لرزه در آورد و گفت نه شرغی و نه غربی و فقط جمهوری اسلامی.

وی یادآور شد: دشمن خیال کرد که می‌تواند جلوی انقلاب امام خمینی(ره) را بگیرد و ایشان با کهولت سنی که داشتند با کمک ملت بزرگ ایران اسلامی این انقلاب را به نتیجه رساند.

کوثری ادامه داد: دشمن خیال می‌کرد بعد انقلاب هم می‌تواند به کشور ما صدمه بزند که با راه اندازی جنگ تحمیلی خواستند انقلاب را نابود کنند که باز امام خمینی(ره) با کمک مردم مشت محکمی به دهان ابرقدرت‌ها زدند.

وی با اشاره به سرود سلام فرمانده گفت: اجرای باشکوه سلام فرمانده برخی توطئه ها را خنثی کرد و همانند شعارهایی که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس سر می‌دادند در دل مردم به‌خصوص کودکان و جوان‌ها نشست و این‌بار هم دشمن از این سرود هراس پیدا کرده است.

وی افزود: توکل برخدا چاره گشای همه مشکل ها است، باید از دولت و طرح هدفمندی یارانه که اجرا می‌کند حمایت کنیم تا این طرح به‌خوبی اجرا شود.

نماینده مردم تهران در مجلس، عنوان کرد: مجلس در کنار دولت است تا طرح جدید هدفمندی یارانه ها به نتیجه برسد تا مردم دهک های ضعیف کشور طعم خدمت و خوشبختی را ببینند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها