وزیر کشور: توان دفاعی ایران موجب حیرت دشمنان است

کد خبر: 1151903

احمد وحیدی گفت: نیروهای مسلح، مهندسان و پژوهشگران توانا به دستاوردهای مهمی در سطح دفاعی و تسلیحات نظامی و دفاعی رسیدند که موجب حیرت دشمنان است.

 وزیر کشور: توان دفاعی ایران موجب حیرت دشمنان است

وزیر کشور در حاشیه مراسم یادواره شهدای روستای باریکرسف مشهد اردهال کاشان در بازدید از نمایشگاه دفاعی و موشکی اظهار داشت: یکی از مولفه‌های اصلی قدرت ملی قدرت دفاعی است و با توجه به توطئه‌های فراوانی که در سطح دنیا علیه جمهوری اسلامی وجود دارد باید هر چه می‌توانیم قدرت دفاعی خود را ارتقا دهیم.

وی افزود: جوانان نخبه و انقلابی، نیروهای مسلح رشید و غیور، مهندسان و پژوهشگران توانا به دستاوردهای مهمی در سطح دفاعی و تسلیحات و تجهیزات نظامی و دفاعی رسیدند که موجب حیرت دشمنان است.

وحیدی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در حوزه پهبادی و موشکی به یکی از قدرت‌های مهم دنیا تبدیل شده و البته همه این‌ها برای دفاع از امت اسلامی، عزت، شرف و افتخارات این سرزمین است و در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد تا اینکه دشمنان هرگز در خیال خودشان هم اجازه تعرض به کشور مقتدر ما را نداشته باشند.

وزیر کشور با محکوم کردن اقدام مذبوحانه رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید صیادخدایی، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی فکر می‌کند می تواند بزدلانه با به شهادت رساندن یک فرزند رشید ملت که بسیار ساده در حال رفت و آمد بوده به اراده فرندان شجاع این مرز و بوم خللی وارد کند در حالی که این‌ها تلاش‌های مذبوحانه این رژیم در حال نابودی است و حتما انتقام سختی در پس این اقدامات است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها