وزیر کشور: دشمن به دنبال ایجاد فتنه است

کد خبر: 1152051

وزیر کشور گفت: امروز دشمن به واسطه برخی فراخوان های غیرقانونی، درصدد موج سواری و سوء استفاده از خواسته های برخی مردم و ایجاد فتنه در کشور است اما حضور هوشمند پلیس در کنار مردم توطئه های خبیثانه دشمن را نقش برآب کرده است.

 وزیر کشور: دشمن به دنبال ایجاد فتنه است

احمد وحیدی در قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله با تسلیت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب بیان داشت: از یک سو رحلت امام بزرگوار برای ما غم فراوان و خسارتی جبران ناپذیر به همراه داشت و از سوی دیگر بدرقه تاریخی ایشان در روز خاکسپاری باعث عزت و افتخار بی نظیر مردم کشورمان شد.

وی با بیان این که هیچ یک از نزدیکان و اطرافیان امام بزرگوار و مردم کشور با توجه به عشقی که به ایشان داشتند، باور نمی کردند که چنین شخصیت بزرگی را از دست داده اند، اظهار داشت: انقلاب بدون امام را هیچ گاه نمی توانستیم متصور شویم و دشمن نیز از همین جهت به دنبال ضربه زدن به انقلاب بود و به خیال خام خود در صدد بود تا انقلاب را بعد از رحلت امام به زانو در آورد.

وزیر کشور گفت: ملت ایران پای امام ایستاد چراکه از او جز خداخواهی،خداپرستی، اندیشه، حکمت، مبارزه و مجاهدت ندید و امروز نیز همه این خصوصیات را در مقام معظم رهبری و رهبر عزیزمان می‌بینیم و همانند دوران امام عظیم الشأن پای آرمان های انقلاب ایستاده و تا زمانی که این آرمان ها ادامه داشته باشد مردم نیز پای کار خواهند بود.

وی افزود: پلیس به عنوان خط ارتباطی مردم با نظام حافظ شاخصه ها و آرمان های انقلاب اسلامی است و این یک فرصتی عالی برای مجموعه فراجاست که بتواند بیانگر ظرفیت های انقلاب و نظام باشد.

وحیدی ادامه داد: مجموعه انتظامی یکی از بزرگترین ظرفیت ها را از این حیث دارد و این امر جای تبریک و از طرفی جای تشکر برای خدمات دهی دائمی و مستمر فرماندهی کل انتظامی کشور در همه حوزه هاست.

وزیر کشور افزود: پلیس با حضور ارزشمند خود توانسته در حوزه های مختلف نقشه های دشمنان را ناکام گذاشته و از طرفی نیز خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه دهد.

وحیدی با اشاره به این که تشکیل قرارگاه های فرعی مختلف ذیل قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح الله برای پیش بینی ها و پیشگیری ها توانسته از بسیاری حوادث احتمالی پیشگیری کند، افزود: امروز دشمن به واسطه برخی فراخوان های غیرقانونی، درصدد موج سواری و سوء استفاده از خواسته های برخی مردم و ایجاد فتنه در کشور است که حضور هوشمند پلیس در کنار مردم آگاه و فهیم توطئه های خبیثانه دشمن را نقش برآب کرده است.

وی با بیان این که بار اصلی مسئولیت تأمین امنیت مناسبت های مختلف از جمله ارتحال امام خمینی(ره)، اربعین حسینی(ع) و دیگر مناسبت ها بر عهده فراجا است، اظهار داشت: در اینجا از فرماندهی انتظامی کشور که با عملکرد مناسب خود اجازه ندادند حادثه ای پیش بیاید تقدیر و تشکر می کنم.

وزیر کشور تدبیر، حکمت و اقدام قاطعانه را از جمله عواملی عنوان کرد که مجموعه فراجا در دستور کار قرار داده تا امنیت مردم دچار خدشه نشود.

وحیدی خاطرنشان کرد: امروز پلیس در کشف سلاح غیرمجاز توانسته بسیار خوب عمل کند که این امر می تواند از بسیاری حوادث مرتبط با آن جلوگیری کند.

وی مبارزه امروز را با دشمن در خط های مختلفی از جمله خط فراخوان های غیرقانونی، ترور، خرابکاری و خط فرهنگی عنوان کرد و افزود: دشمن همواره از طرق مختلف دنبال آسیب است و نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و در این حوزه ها نیز وظیفه پلیس،  مشخص است و تاکنون به نحو احسن انجام  وظیفه کرده است.

وزیر کشور با بیان این که امروز دشمن به دنبال آسیب به کشور و اذیت مردم و کشاندن آنها به سوی اعتراضات است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت اقتصادی و منطقه ای محسوب می شود و به همین خاطر دشمن به دنبال آسیب رساندن به ما است.

وحیدی در پایان با تشکر از اقدامات پلیس فتا، امنیت اقتصادی و کار ارزشمند مجموعه انتظامی در عید نوروز و کاهش تلفات جاده ای اظهار داشت: امیدواریم این هوشیاری با تمام توان در صحنه ادامه داشته و پیروزی های چشمگیر برای شما مجموعه انتظامی و شکستی برای دشمن حاصل شود.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها