هشدار آیت‌الله کعبی به مزدورپروری دشمن از طریق جنگ نرم

کد خبر: 1152067

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان انقلاب اسلامی نمی‌توانند با این انقلاب از طریق تهدیدات نظامی مقابله کنند لذا تلاش دارند از طریق جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای و فضای مجازی روحیه ملت ایران را تخریب و برای خود مزدورپروری کند.

هشدار آیت‌الله کعبی به مزدورپروری دشمن از طریق جنگ نرم

آیت‌الله عباس کعبی  با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره ادعای دشمنی مردم ایران با دین و روحانیت توسط ضدانقلاب گفت: امام خمینی حقیقت زنده انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در راه و روش و مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب تجسم و تبلور پیدا کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: این انقلاب در این ۴۳ سال ریشه دوانیده و مستحکم شده در عرصه پیشرفت علمی و فناوری، تثبیت مبانی مردم‌سالاری اسلامی و اقتدار و بازدارندگی، حضور ملت در صحنه و در همه آرمان‌های مورد نظر امام راحل که در قانون اساسی آمده حرکت رو به جلو و پیشرفتی را پیش برده است.

آیت‌الله کعبی عنوان کرد: اکنون در گام دوم انقلاب و در مسیر علم و پژوهش و شکل‌دهی به اقتصاد قوی، معنویت و اخلاق و عدالت و مبارزه با فساد و استقلال، آزادی و خودکفایی، عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی و ترویج سبک زندگی اسلامی جوانان این مرز و بوم به مثابه پیشران و موتور محرک انقلاب اسلامی حرکت پیشرونده‌ای را شکل داده‌ است. بحث تداوم نسل‌ها و ارتباط نسل‌ها بر پایه ایمان و تولید عمل صالح با روحیه جهاد، فداکاری و مقاومت تعمیق شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی نخست براساس آرزوهای باطل و اینکه نمی‌توانند با این انقلاب از لحاظ تهدیدات نظامی مقابله کنند و از سویی برنامه تحریم چهل و چند ساله ملت ایران شکست خورده بیشتر تلاش دارند از طریق جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای، ایجاد یاس و ناامیدی و بهره‌مندی از فضای افسارگسیخته مجازی روحیه ملت ایران را تخریب و برای خود مزدورپروری کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دشمنان انقلاب به یک عده خائن و مزدور و بی‌ریشه که ملت ایران آنها را از کشور پس زده و بیرون انداخته‌اند، دلخوش کرده‌اند و علیرغم همه شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی و سر و صدا و مکر، فریب و شیطنتی که دارند هنوز ملت ایران را با آن عمق اعتقادشان به استقلال و کشور و اسلام نشناخته‌اند.

آیت‌الله کعبی افزود: مردم ایران به اسلام، ایران و ولایت از عمق جان عشق می‌ورزند و شاید تشیع جنازه حاج قاسم سلیمانی و مراجع تقلید بزرگی مانند آیت‌الله بهجت و آیت‌الله لطف‌الله صافی و آیت‌الله فاطمی‌نیا، عمق دلبستگی ملت ایران به روحانیت اصیل و خدمتگزار دین و کشور می‌رساند.

وی ادامه داد: این دلبستگی که به سرود سلام فرمانده مربوط به عشق امام زمان از خودشان نشان دادند و استقبالی که نسل نوجوان از این سرود کرده‌اند نشانه این است که نسل اسلامی در نسل نو ریشه دوانیده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: همانگونه که امام راحل از ابتدای انقلاب پیش‌بینی کرده بودند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اکنون هم در ۴۳ سالگی انقلاب باید بگوییم که انقلاب اسلامی ماندگار است و آمریکا و ‌دنبال‌روهای آنها علیرغم هیاهو و جنگ رسانه‌ای به‌ویژه در فضای مجازی و دامن زدن به برخی التهابات و نارضایی تراشی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

آیت‌الله کعبی عنوان کرد: این انقلاب مستحکم است و به فضل الهی تداوم پیدا می‌کند و به قله‌های رشد و شکوفایی مادی و معنوی در مسیر خودسازی، جامعه‌پردازی و ساخت تمدین نوین اسلامی و بسترسازی برای ظهور امام زمان در حرکت است.

منبع: ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها