آیت الله خاتمی: دشمنان هدایت فضای مجازی را در دست دارند

کد خبر: 1152128

عضو مجلس خبرگان رهبری با هشدار نسبت تحریف فرهنگ ولایت گفت: دشمنان هدایت فضای مجازی را در دست دارند.

آیت الله خاتمی: دشمنان هدایت فضای مجازی را در دست دارند

آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور اقشار مختلف در مسجد انقلاب ساوه برگزار شد مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

دشمنان هدایت فضای مجازی را در دست دارند، اما با جهاد تبیین و روشنگری، می‌توان خطر جریان نفوذ و نفاق را رسوا کرد و مانع تحریف فرهنگ ولایت شد.

محور اصلی مناسبت‌های ارتحال امام، انتصاب رهبری و قیام مردم در ۱۵ خردادماه، ولایت مداری مردم است؛ ولایت فقیه یک تز سیاسی و شعاری نیست و هرکسی که می‌خواهد التزام عملی به قانون اساسی داشته باشد باید ولایت فقیه را قبول کند.

رهبر معظم انقلاب از سال ۸۸ تاکنون چند واژه از جمله فتنه، نفوذ، بصیرت و جهاد تبیین را بار‌ها را به کار بردند که لازم است همگان در این واژگان که برگرفته از فرهنگ ولایت است، دقت کنند و مراقب باشیم که از ناحیه فتنه گران، نفوذی‌ها و جریان نفاق آسیب نبینیم.

در طول بیش از ۴۳ سال حیات انقلاب اسلامی چه در زمان امام راحل و چه هم اکنون، موفقیت‌های ما مرهون پیروی از اسلام و دستورات ولایت بوده است و هر جا ناکامی بوده یا به اسلام عمل نکردیم و یا به فرمایشات امام راحل یا رهبر معظم انقلاب عمل نکردیم و دچار مشکلاتی شدیم.

مشروعیت همه‌ی کشور به ولایت فقیه‌ای است که مردم با واسطه و از طریق مجلس خبرگان رهبری طبق قانون اساسی تعیین می‌کنندو چهار اصل جمهوریت، اسلامیت، ولایت فقیه و مذهب شیعه جعفری اثناعشری مشمول رفراندوم نمی‌شوند و غیر قابل تغییر به شمار می‌آیند./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها