صباغیان: مطالبه آژانس و غرب بسیار ظالمانه است

کد خبر: 1154815

نماینده مهریز در مجلس با اشاره به قطعنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی، گفت: مطالبه غرب بسیار ظالمانه و ناعادلانه است و لازم است مجلس به این مسئله ورود جدی داشته و به ارائه گزارش بسنده نکند.

صباغیان: مطالبه آژانس و غرب بسیار ظالمانه است

محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه 25 خرداد پارلمان در اخطار قانون اساسی با استناد به بند 5 و 11 اصل سوم و اصل 153 قانون اساسی، اظهار داشت: گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران که درصحن علنی مجلس قرائت شد، در مورد امنیت ملی کشور همچنین در بحث اقتصاد کشور است، لذا باید گفت با قرائت این گزارش چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی افزود: لازم است مجلس با جدیت بیشتری به این مسائل ورود کند خصوصاً در شرایطی که سازمان انرژی اتمی دوربین های نصب شده را جمع کرده است؛ لذا لازم است مجلس از این اقدام سازمان انرژی اتمی حمایت کند.

نماینده مردم مهریز در مجلس عنوان کرد: مطالبه غرب بسیار ظالمانه و ناعادلانه است که لازم است مجلس به این مسئله ورود جدی داشته و به ارائه گزارش بسنده نکند.

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس در پاسخ به این اخطار، گفت: بیش از 234 نفر از نمایندگان این گزارش را امضا کرده و اقدامات آژانس را محکوم کردند، همچنین حمایت خود را از تیم مذاکره کننده اعلام داشتند.

وی افزود: براساس ماده 101 آئین نامه داخلی مجلس گزارش در صحن قرائت شده و مابقی موارد به قوه قضائیه ارجاع می شود، همچنین گفته شما نیز پیگیری خواهد شد.

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها