قول اسلامی برای به نتیجه رسیدن زودهنگام طرح‌های نطنز و بادرود

کد خبر: 1155226

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر به شهرستان نطنز گفت: در این سفر قرار است از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان نطنز بازدید کنیم و همچنین موارد مورد نظر را در جلسه شورای اداری این شهرستان بررسی خواهیم کرد.

قول اسلامی برای به نتیجه رسیدن زودهنگام طرح‌های نطنز و بادرود

محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و هیات همراه صبح امروز در سفر به شهرستان نطنز در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا شهرستان نطنز به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و سپس به دیدار خانواده شهید علیرضا رحیمی در شهر نطنز رفت.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه سفر به شهرستان نطنز از شرکت جهان صادرات بازدید کرد و اظهار داشت: بسیار خرسندم که امروز در معیت آقای رییس جمهور در سفر استانی در خدمت مردم عزیز استان اصفهان و شهرستان نطنز و بادرود هستیم.

وی تصریح کرد: موضوع حائز اهمیت برای رئیس جمهور و همچنین هیات دولت این است که با بازدید از ظرفیت‌ها و شرایط هر شهرستان در سفرهای استانی، با قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها و کمبودهایی که وجود دارد، آشنا شویم و با توجه به بررسی‌هایی که قبل از هر سفر انجام می‌گیرد و اولویت‌هایی که شناسایی می‌شود، بتوانیم برنامه‌ریزی عملیاتی انجام دهیم تا در نهایت بتوان نسبت به منابع موجود برنامه‌ریزی کرد.

معاون رئیس جمهوری تاکید کرد: از برکت حضور مسوولان دولتی و ارتباطی که با مردم و مسوولان محلی دارند، این اولویت‌ها قابلیت عملیاتی شدن می‌یابند و در نهایت مردم می‌توانند نتایج زودهنگام انجام این طرح‌ها را مشاهده کنند.

اسلامی تصریح کرد: در این سفر قرار است از ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان نطنز بازدید کنیم و همچنین موارد مورد نظر را در جلسه شورای اداری شهرستان بررسی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در جلسه شورای اداری آنچه در پیش‌بینی‌ها مطرح شده و یا حتی اگر اولویت‌بندی درستی نسبت به آن انجام نشده باشد را مورد توجه قرار داده و موارد را جمع‌بندی خواهیم کرد و در نهایت آنها را به عنوان مصوبات سفر استانی به هیات دولت ارجاع می‌دهیم تا معاونت اجرایی رئیس جمهور موارد را از دستگاه‌ها و مراکز مرتبط پیگیری کند و همچنین در صورت لزوم سازمان برنامه و بودجه برای آنها تصمیم‌گیری کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم مردم عزیز و مسئولان بتوانند از نتایج این طرح‌ها استفاده کنند.

منبع: ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها