معاون امور مجلس رئیسی پای صحبت و گلایه های اعضای تیم ملی وزنه برداری نشست

کد خبر: 1156648

معاون امور مجلس رئیس جمهور در دیدار اعضای تیم ملی وزنه برداری، قهرمانان جهانی و المپیک گلایه ها، انتظارات و مشکلات آنان را شنید و گفت: اهتزاز پرچم ایران در میادین جهانی موجب تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس جوانان می شود.

معاون امور مجلس رئیسی پای صحبت و گلایه های اعضای تیم ملی وزنه برداری نشست

سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در دیدار با چند نفر اعضای تیم ملی وزنه برداری، قهرمانان جهانی و المپیک پای صحبت، گلایه ها، انتظارات و مشکلات آنان نشست.

حسینی در این دیدار با تقدیر از زحمات و پشتکار ورزشکاران حوزه قهرمانی کشور گفت: تلاش جوانان قهرمان کشور مایه افتخار و مباهات است و مسئولین می کوشند شرایطی فراهم کنند که ورزشکاران با آسودگی خاطر و نگرانی های کمتر نسبت به مسائل معیشتی و اقتصادی در عرصه قهرمانی به فعالیت ورزشی و افتخارآفرینی بپردازند.

وی گفت: ورزشکاران کشورمان وقتی در میادین جهانی پرچم پرافتخار ایران عزیز را به اهتزاز درمی آورند، شادی و نشاط بر فضای جامعه غالب می شود و روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در بین جوانان تقویت می شود و این نتیجه بسیار ارزشمند است.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر توجه و تاکید رئیس جمهور به حمایت از ورزشکاران و ارتقای سطح ورزش قهرمانی کشور تاکید کرد: مسئولان ورزشی کشور خود را موظف می دانند تاکیدات آیت الله رئیسی در حمایت از ورزش و ورزشکاران را با جدیت پیگیری کنند./فارس

در این دیدار اعضای تیم ملی وزنه برداری کشور در سخنان جداگانه ای ضمن ابراز نارضایتی از شرایطی که در دوره گذشته بر فدراسیون حاکم بود، دغدغه ها، مشکلات و خواسته های خود را با معاون امور مجلس رئیس جمهور در میان گذاشتند.

حمایت و ارتقای جایگاه و امکانات فدراسیون وزنه برداری، حمایت از قهرمانان و مدال آوران جهانی و المپیک، حل مشکل مسکن و اشتغال از جمله مطالباتی بود که از سوی ورزشکاران وزنه برداری مطرح شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها