«فردا» گزارش می‌دهد

ناراحتی «ایران» از استیضاح فاطمی‌امین

کد خبر: 1156699

روزنامه دولت در دومین روز متوالی مجلس را به خاطر در دستور کار قرار دادن استیضاح فاطمی امین نقد کرده و اتهاماتی را وارد می‌کند. از ادعای غیرقانونی بودن اعلام وصول استیضاح گرفته تا پشت پرده سیاسی داشتن آن!

ناراحتی «ایران» از استیضاح فاطمی‌امین

گروه سیاست سایت فردا - استیضاح وزیر صمت در مجلس شورای اسلامی کلید خورده و آنطور که گفته شده طرح مربوط در حال بررسی در کمیسیون است. روال قانونی این کار بارها توضیح داده شده و به نظر می‌رسد که سید رضا فاطمی‌امین دومین نفری باشد که از قطار کابینه پیاده می‌شود، به خصوص که او پیش‌تر هم از وکلای ملت کارت زرد گرفته است.

روزنامه دولت اما انگار از این وضعیت خیلی دلخور است. شاهدش هم مطالبی که هر روز در تقابل با رویکرد مجلس و استفاده این نهاد انتخابی از ابزارهای قانونی خود منتشر می‌کند. همین دیروز بود که این روزنامه با ادعای غیرقانونی بودن اعلام وصول استیضاح موضع خود را در این باره مشخص کرده بود. 

امروز نیز شاهدیم که با اشاره به برخی اظهارنظرهای شخصی مخالفان استیضاح در مجلس که حضورشان کاملا طبیعی است، مدعی شده که این استیضاح پشت پرده‌های سیاسی دارد! 

ایران در گزارش امروز و دیروز خود به صورت تلویحی خواهان فرصت گرفتن برای وزیر صمت است. درحالی که او یک سال فرصت داشته و عملکرد قابل دفاعی از خود ارائه نکرده است. به اضافه اینکه مجلس یازدهم تمام تلاش خود را برای تعامل با دولت و حل مسائل بدون رویارویی انجام داده است. در فقره رسیدگی به عملکرد فاطمی امین نیز قطعا همین رویه را خواهد داشت و تمایلی به تقابل به دولت ندارد. تلاش مجلس کمک به کارآمدی و بهبود عملکرد دولت است اما متاسفانه شاهدیم که برخی از حامیان دولت در فضای رسانه‌ای مسیر دیگری را در پیش گرفته و به جای کمک به دولت و مجلس که هدف و مسیرشان یکی است، دنبال اختلاف افکنی بین قوا هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها