مصباحی‌مقدم: عده‌ای به دنبال تخریب خدمات دولت هستند

کد خبر: 1158478

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اقدامات اثرگذار دولت سیزدهم طی چند ماه گذشته، گفت: عده‌ای با تحلیل‌های نادرست و شتاب‌آمیز نسبت به مسائل، به دنبال زیرسوال بردن خدمات دولت هستند و مسائل را چنان جلوه می‌دهند که این دولت آمده همه چیز را تخریب کند.

مصباحی‌مقدم: عده‌ای  به دنبال تخریب خدمات دولت هستند

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم شب گذشته در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر و سالگرد شهادت سرداران شهید شهرستان ملایر که در مسجد مرحوم حاج صفی این شهر برگزار شد، افزود: این در حالی است که فهرست خدمات دولت در ۹ ماه گذشته بسیار قابل توجه است.

وی با تاکید بر اینکه از شهادت شهید بهشتی در سال ۱۳۶۱ می‌توان برای امروز درس گرفت، اظهار داشت: آنچه را که دشمنان به صورت شبانه‌روزی در صفحات مجازی و رسانه‌های بیگانه کار می‌کنند برای این است که نگذارند مردم خدمات دولت را ببینند و مانع از جلوه درست  خدمات دولت شوند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری مهار کرونا، ذخیره کالاهای اساسی، دیپلماسی اقتصادی و سیاسی، توسعه روابط خارجی، وارد شدن در چند پیمان جدید، رشد ۴۰ درصدی صادرات، عدم استقراض از بانک مرکزی، پرداخت بدهی‌های دولت قبل، پرداخت ماهیانه ۵۵۰ هزار میلیارد تومان اوراق مالی فروخته شده دولت قبل را از جمله اقدامات موفقیت‌آمیز دولت سیزدهم عنوان کرد.

به گفته وی، امروز که فضای مجازی در اختیار دشمن است، از این طریق در تلاش هستند اوضاع را وارونه جلوه دهند و خدمات دولتی که آمده با تمام وجود خدمت کند را زیر سوال ببرند.

وی با بیان این که توطئه پشت توطئه دشمنان در داخل و خارج در طول ۴۳ سال هیچگاه ملت ایران را آرام نگذاشت، افزود: ملت ایران در این مدت راه ابراهیم را ابراهیم‌گونه ادامه دادند و بحران‌ها و حوادث زیادی را پشت سر گداشتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تحریم‌ها را یکی از بزرگترین بحران‌ها دانست و گفت: امروز ملت‌های دیگر ملت ایران را الگوی خود قرار داده‌اند و این امر موجب کاهش قدرت استکبار جهانی و سقوط جایگاه رژیم صهیونیستی شده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز عقب نشسته و در محاصره کامل است، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی امروز به دستاوردهای بسیار عظیمی در حوزه‌های بالادستی، قدرت دفاعی، نظامی، نانو، فناوری، هوا و فضا، علمی، پزشکی و داروسازی و بایو دست پیدا کرده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ضمن تاکید بر تحقق شعار سال، گفت: هنوز ظرفیت برای رشد و پیشرفت وجود دارد و جوانان باید با امید و انگیزه بایستند و این هوشیاری، همراهی و بیداری ملت همچنان استمرار پیدا کند.

حجت الاسلام مصباحی‌مقدم در ادامه شهید بهشتی را شخصیتی عالم، عارف و نخبه‌ای برجسته دانست و افزود: شخصیت وی تاثیرگذاری و نفوذ زیادی روی نسل جوان گذاشت و تالیف کتاب‌هایی چون "شناخت اسلام" و "آزادی و تربیت"، رویکرد شهید بهشتی را به تربیت نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا؛ همزمان با شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش در هفتم تیر، سالگرد عروج عارفانه سرداران شهید حاج حسن تاجوک، حاج رسول حیدری و حاج مصطفی طالبی و همرزمان شهیدشان در مسجد حاج صفی ملایر برگزار شد.

منبع: ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها