دریادار تنگسیری: حضور بین مردم را افتخاری برای خود می‌دانم

کد خبر: 1160425

فرمانده نیرو دریایی سپاه گفت: خدمت به مردم زلزله زده را وظیفه شرعی دانسته و افتخار می‌کنیم به عنوان خادم در کنار مردم حضور داشته باشیم.

دریادار تنگسیری: حضور بین مردم را افتخاری برای خود می‌دانم

دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیرو دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان جهادی شهرستان بندرخمیر در منطقه زلزله زده سایه خوش گفت: لبیک به فرامین مقام معظم رهبری خود حرکت جهادی بوده و ما خدمت به مردم زلزله زده را  وظیفه شرعی دانسته و افتخار می‌کنیم خادم و در کنار مردم حضور داشته باشیم.

وی افزود: انسان‌هایی که برای کمک به مردم و رفع مشکلات آنان، سختی‌ها را تحمل می‌کنند باعث مباهات هستند و به عنوان سرباز ولایت در جمع شما جوانان ولایت‌مدار حضور یافته و از صفا و صمیمیت شما بهره‌های معنوی کسب کنم.

فرمانده نیرو دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تصریح کرد: کار برای رضای خدا شیرین و دلچسب است و انسان در درون خود احساس خوشی و سبکی می‌کند.

تنگسیری ادامه داد: در این امور خداپسندانه که خریدارش خداست از پروردگار بخواهید این توفیقات همیشه ادامه داشته باشد تا بتوانیم در مسیری که شهدا برای ما روشن کردند رهرو خوبی باشیم.

وی اقدام جهادی و انقلابی در رفع محرومیت را از نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: با کمک همدیگر می‌توانیم از مشکلات و سختی‌های مردم کم کنیم چراکه طی این سال‌ها مشکلات زیادی دامن‌گیر کشور بوده است اما طبق دستور خداوند در قرآن کریم، ما باید در مقابل همه این مشکلات و سختی‌هایی که دشمن بر ما تحمیل کرده استقامت کنیم و به طور قطع وعده نصرت الهی محقق خواهد شد.

فرمانده نیرو دریایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: خدمت به مردم عزیز وظیفه شرعی است و افتخار می‌کنیم خادم مردم باشیم و همانگونه که برای حفظ امنیت پایدار ملت عزیز ایران اسلامی شبانه روز انجام وظیفه می‌کنیم، برای رفع مشکلات هم بنا بر تحقق لبیک فرمانده محترم کل سپاه محضر امام خامنه‌ای مبنی بر مردمی بودن سپاه، با مردم خواهیم ماند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها