تنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه مقابله با کارشکنی های آمریکا از زبان حقیقت‌پور

کد خبر: 1160661

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: ضروری است که در حوزه اقتصادی هم مانند دفاعی قدرتمند شویم و به عنوان یک کشور قوی هم از نظر دفاعی و هم از نظر اقتصادی پای میز مذاکره حاضر شویم.

تنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه مقابله با کارشکنی های آمریکا از زبان حقیقت‌پور

منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا در روند مذاکره با ایران گفت: آمریکا نجابت ندارد و ذاتا این گونه است.

وی افزود: آمریکا فقط زمانی پای میز مذاکره می‌نشیند که زور بالای سرش باشد و فقط زبان زور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌فهمد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار داشت: زمانی که با آمریکا از موضع قدرت صحبت نکنیم دست از کارشکنی‌هایش برنخواهد داشت و در مسیر مذاکره قرار نخواهد گرفت.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: تنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه ما در این باره این است که ما باید قوی شویم و زمانی که قوی شویم و از موضع قدرت با آمریکا صحبت کنیم خواهیم توانست آمریکا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ملزم به انجام وظایف و تعهداتش کنیم.

وی افزود: ما در این مسیر باید اقتصادمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قوی کنیم. ما امروز در حوزه دفاعی قوی هستیم و لازم و ضروری است که در حوزه اقتصادی هم مانند دفاعی قدرتمند شویم و به عنوان یک کشور قوی هم از نظر دفاعی و هم از نظر اقتصادی پای میز مذاکره حاضر شویم.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها