اسماعیلی: هیچ ایرادی ندارد که در کابینه تغییراتی اتفاق بیفتد

کد خبر: 1160835

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رئیس جمهور قول داده که تورم ناشی از حذف ارز ترجیحی در چند ماه آینده کاهش پیدا می‌کند و مهار می‌شود.

اسماعیلی: هیچ ایرادی ندارد که در کابینه تغییراتی اتفاق بیفتد

ولی اسماعیلی درباره عملکرد دولت سیزدهم، اظهار داشت: هنوز یک سال از تشکیل کابینه دولت سیزدهم نمی‌گذرد و لازم است به دولت فرصت دهیم تا کارش را انجام دهد.

وی بیان کرد: پس از آنکه یک سال از عمر دولت سیزدهم گذشت، ما می‌توانیم ارزیابی‌های خود را درباره عملکرد وزرا انجام دهیم تا در صورتی که لازم شد، تغییراتی در کابینه اتفاق بیفتد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خط قرمز ما معیشت مردم است و همه باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشیم، تصریح کرد: ارزیابی ما نسبت به عملکرد وزرا باید دقیق باشد و در صورتی که وزیری عملکرد مطلوبی نداشته باشد، هیچ ایرادی ندارد که در کابینه تغییراتی اتفاق بیفتد و آن وزیر تغییر کند.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات مهم دولت سیزدهم، گفت: بنده عضو ستاد مقابله با کرونا هستم و یکی از اقدامات بسیار مهم دولت سیزدهم آن بود که به خوبی بیماری کرونا را کنترل کرد. این در حالی است که در دولت سابق ما حتی نمی‌توانستیم یک واکسن برای مقابله با این بیماری وارد کنیم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه دولت سیزدهم آغاز به کار کرد، هم واردات واکسن کرونا رونق گرفت و هم شاهد افزایش تولید واکسن در داخل کشور بودیم. عملکرد دولت در این زمینه بسیار خوب بود و تجربه‌ای بسیار عالی برای دولت جهت مدیریت بحران‌های دیگر شد و دولت گام مثبتی در این زمینه برداشت که نمی‌توانیم آن را نادیده بگیریم.

اسماعیلی متذکر شد: عضویت دائم ایران در سازمان شانگهای و شرکت در اجلاس اکو هم از جمله اقدامات مثبتی است که منجر به باز شدن پنجره‌های اقتصادی به روی کشورمان شد. دولت رئیسی در عمل نشان داده است که دنیا را در پنج کشور غربی خلاصه نمی‌کند و حجم مناسبات اقتصادی ایران از زمان روی کار آمدن این دولت افزایش چشمگیری داشته است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات دولت برای مدیریت ارز ترجیحی، گفت: مدیریت ارز ترجیحی به خوبی در حال انجام است. علی رغم اینکه در اجرای این کار یکسری مشکلات وجود دارد و قبول داریم که مردم در وضعیت معیشتی سختی قرار دارند و تورم افسارگسیخته است، اما همین که دولت وارد این میدان شد، بسیار مهم است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ارز ترجیحی حق همه مردم است که در سال‌های اخیر فقط متعلق به چند نفر بود و بین آنان دست به دست می‌شد و لازم بود تغییراتی در شیوه اختصاص ارز ترجیحی ایجاد شود. رئیس جمهور قول داده تورم ناشی از حذف ارز ترجیحی در چند ماه آینده کاهش پیدا می‌کند و مهار می‌شود که امیدواریم این مسئله هر چه زودتر محقق شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها