نظر وزیر ورزش درباره تغییر سرمربی تیم ملی

کد خبر: 1161572

حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت به سوال خبرنگاران درباره تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پاسخ داد.

 نظر وزیر ورزش درباره تغییر سرمربی تیم ملی

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه 22 تیر هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی گفت: انتظار مردم این است که با آمادگی خوبی راهی جام جهانی شویم و در این راستا تلاش می کنیم.

وی افزود: برداشت و اقبال عمومی مردم از فوتبال ما منطقی است و با فراز و فرودهای آن آشنا هستند فوتبال کشور رو به رشد است و فوتبال توسعه یافته ای داریم اما در کنار آن با توجه به شرایط خاص فدارسیون باید کمک کنیم.

وزیر ورزش ادامه داد: جلسات متعددی با فدراسیون فوتبال داشتیم و برای انتخاب سرمربی در حال تصمیم گیری هستند و اختلافی در این راستا وجود ندارد. نمی توانم نظر فنی برای انتخاب سرمربی بدهم.

وزیر ورزش و جوانان درباره تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در این باره اظهار نظر فنی نمی‌کنم و وظیفه نظارتی‌مان را انجام می دهیم اگر مسائلی را عنوان کنیم دخالت محسوب می شود ولی حمایت مان را انجام می دهیم. تاجایی که ارتباطمان با فدراسیون دخالت تلقی نشود در کنار فدراسیون هستیم و برای تیم ملی محدودیت مالی نداریم.

سجادی با اشاره به حضور تیم ملی در جام جهانی افزود: مهره‌ها و بازیکنان خوبی داریم و با آمادگی کامل به جام جهانی می‌رویم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه  آیا اقدام فدراسیون فوتبال در برکناری سرمربی در این زمان درست بوده است و چرا وی به‌عنوان وزیر ورزش نظری نداشته است؟ توضیح داد: ۵۲ فدراسیون و بیش از ۵۰ انجمن ورزشی داریم هر کدام سازمان لیگ، امور باشگاه‌ها، سهمیه، انتخابی المپیک و غیره دارند. چالش‌هایی پس طبیعتا وجود دارد.  

سجادی  با بیان اینکه در کنار آن تدابیر مدیریتی و شرایط خاص هم هست گاهی نقص داریم، گفت: فدراسیون فوتبال در دوره سرپرستی است و قرار است شهریور انتخابات فدراسیون برگزار شود.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها