قالیباف: شورای نگهبان همواره از قانون اساسی مراقبت کرده است

کد خبر: 1162304

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اسلامیت و جمهوری نظام مقدس جمهوری اسلامی دو پایه مشروعیت است که شورای نگهبان توانسته است از آنها مراقبت کند و اجازه ندهد مسیر ریل گذاری کشور نسبت به قانون اساسی به انحراف کشیده شود.

قالیباف: شورای نگهبان همواره از قانون اساسی مراقبت کرده است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه 26 تیر پارلمان در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: واقعه غدیر خم شاخص، معیار و میزان ابدی برای تشخیص مسیر هدایت در طول زمان و راه روشنی برای مراقبت از آموزه های دین مبین اسلام در سایه هدایت ائمه اطهار علیهماالسلام است.

وی با تبریک 42 دومین سالروز تاسیس شورای نگهبان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) این نهاد انقلابی با الگو گیری از نهضت مترقی مشروطه عهده دار وظیفه مهم پاسداری از شرع مقدس و قانون اساسی شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسلامیت و جمهوری نظام مقدس جمهوری اسلامی دو پایه مشروعیت است که شورای نگهبان توانسته است از آن ها مراقبت کند و اجازه ندهد مسیر ریل گذاری کشور نسبت به قانون اساسی به انحراف کشیده شود.

قالیباف همچنین روز بهزیستی و تامین اجتماعی را تبریک گفت و افزود: حمایت کامل و توجه به توانمند سازی افراد داری نیازهای یژه و تمامی افرادی که بر اساس قانون به هر شکلی نیازمند حمایت هستند وظیفه قطعی ماست.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه 1401،  35 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای ظرفیت سازی اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص داده است.

در حال تکمیل...

 

حجم ویدیو: 9.25M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها