جوکار از توجیهات وزیر بهداشت قانع نشد

کد خبر: 1162466

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان این که خلف وعده مسئولان انگیزه کار در خیرین را از بین می‌برد، گفت: توجیهات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قانع کننده نبود.

جوکار از توجیهات وزیر بهداشت قانع نشد

 محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در خصوص سئوال وی از وزیر بهداشت، به خبرنگار فارس اظهار کرد:  خوشبختانه خیرین در سطح کشور برای این‌که مشکلات مردم به حداقل برسد اقدامات ارزنده بسیاری انجام داده‌اند.

وی یکی از مشکلات امروز کشور و نیمه‌تمام ماندن برخی از پروژه‌ها را بی‌توجهی بخش دولتی برای انجام امور محوله اشاره کرد و افزود: بسیاری از پروژه‌ها به صورت خیری و دولتی ساخته شده که فرد خیر ۵۰ درصد و یا بیشتر از تعهدات خود را انجام داده و بخش دولتی متاسفانه اقدامی نکرده و همین مسئله به یک چالش در برخی از مناطق کشور تبدیل شده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: در همین راستا یکی از وزارتخانه‌هایی که اگر مشارکت خود را به درستی و به موقع انجام دهد شاهد مرتفع شدن مشکلات مردم در بسیاری از مناطق کشور خواهیم بود، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بوده است که متاسفانه در ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها اقدامات قابل توجهی انجام نداده‌اند و در همین راستا سوالی از وزیر مربوطه مطرح کردم.

جوکار تصریح کرد: وزیر بهداشت با حضور در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نسبت به پاسخ به سوال اینجانب حاضر شد که توجیهات ایشان قانع نبود و ایشان باید در صحن علنی مجلس درخصوص خلف وعده در انجام تعهدات مشترک وزارتخانه با خیرین گرانقدر به نمایندگان ملّت توضیح دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عدم اجرای تعهد وزارت به فرهنگ حسنه فعالیت‌های خیریه‌ای آسیب می‌رساند و انگیزه کار را در خیرین عزیز از بین می‌برد./فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها