ناراحتی اصلاح‌طلبان از سفر «پوتین» به ایران/«تاج‌زاده» آمریکایی حرف می‌زند

کد خبر: 1162973

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه جریان اصلاحات می‌داند که جرم «تاج‌زاده» چیست، گفت: او به گونه‌ای حرف می‌زند که انگار یک روزنامه‌نگار آمریکایی است.

ناراحتی اصلاح‌طلبان از سفر «پوتین» به ایران/«تاج‌زاده» آمریکایی حرف می‌زند

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تحلیلی از روند رفتاری اصلاحات و دستگیری اخیر «مصطفی تاج‌زاده» ارائه داد و گفت: وقتی که دستگاه قضائی «مصطفی تاج‌زاده» را دستگیر می‌کند، قطعاً از لحاظ قانونی به آن رسیدگی خواهد شد و اگر کاری کرده باشد محاکمه می‌شود. دلیلی ندارد که یک جریان سیاسی بخواهد با این حرکت دستگاه قضا مقابله و جدل کند.

وی اضافه کرد: همه مردم می‌دانند که جرم «تاج‌زاده» چیست، جریان اصلاحات هم می‌دانند که چه جرمی دارد. جرم او این است که به جای همراه شدن با مردمی که شهید داده‌اند، به گونه‌ای حرف می‌زند که انگار یک روزنامه‌نگار آمریکایی طرفدار «بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا است. همسر این آقا هم ویدئویی ضبط کرده، جملات تهدیدآمیز می‌گوید و مانند یک کودک لجباز عمل می‌کند. این حرف‌ها وضعیت را برای تاج‌زاده بدتر می‌کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امروز اصلاح‌طلبان در مسیر بدعاقبتی قدم برمی‌دارند؛ تصریح کرد: یک مجموعه‌ای در انتخابات شکست خورده و مردم به آنها رأی ندادند، این یعنی آنها باید بروند علت این اتفاق و رفتارهای گذشته خویش را بررسی کنند تا بتوانند آن را اصلاح کنند؛ اما متأسفانه این کار را نمی‌کنند. نشریات اصلاح‌طلبان شروع به سیاه‌نمایی و ناامیدی کرده‌اند. این به نوعی تحریک اعتراضات است.

برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب مقلد آمریکایی‌ها هستند

بادامچیان با ذکر مثالی از روزنامه «شرق» خاطرنشان کرد: شما متن تنظیم شده روزنامه «شرق» درباره راهپیمایی غدیر را ببینید که اصلاً به حضور خودجوش مردم اشاره نشده است یا در سرمقاله‌ای نوشته بود «سفر بایدن بسیار موفقیت‌آمیز بوده و توانسته به اهداف خویش برسد، برنده بزرگ سفر بایدن، بن سلمان است که پای خود را برای پادشاهی محکم می‌کند.» این روزنامه از کسی می‌نویسد که در کشتار مردم یمن، قتل خاشقچی و خیلی از موارد دیگر دخیل است. روزنامه‌های آمریکایی طرفدار «بایدن» هم همین‌گونه می‌نویسند.

وی اضافه کرد: در اولین شماره از روزنامه «هم‌میهن» با مدیر مسئولی «غلامحسین کرباسچی» هم مشاهده می‌کنید که با مصاحبه از «مسعود بهنود»، تفکرات او را تبلیغ می‌کند. بهنود کسی است که یک پرونده بسیار آلوده‌ای در برنامه تلویزیونی رویدادهای هفته مربوط به حکومت طاغوتی پهلوی داشت و اکنون هم در «بی بی سی» کار می‌کند.

ناراحتی اصلاح‌طلبان از سفر «پوتین» به ایران

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ضمن اشاره به اینکه در مقوله حجاب، اصلاح‌طلبان طرفدار خط آمریکا در ایران هستند؛ گفت: آمریکایی‌ها دنبال ترویج بی‌حجابی در ایران هستند و این جریان هم مدام حجاب اجباری را مطرح می‌کنند. در اتوبوسی دعوا می‌شود و آنها این عکس و فیلم را انتشار می‌دهند. می‌خواهم دوستانه به جریان اصلاح‌طلبی تذکر بدهم که با اتفاقات، قانونی برخورد کنند و در چارچوب انقلاب قرار بگیرند؛ چون برایشان واقعاً متاسف شدم. آنها دارند راهی را می‌روند که خیلی از سازمان‌ها در گذشته رفتند و اکنون همه به بن‌بست رسیده‌اند.

بادامچیان گفت: مردم می‌بینند که شما اصلاح‌طلبان از جشن بزرگ غدیر خوشحال نمی‌شوید یا حضور «پوتین» و «اردوغان» در تهران که موجب تقویت قدرت منطقه‌ای ایران است را منفی می‌خوانید. مردم شما را شناخته‌اند.

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها